۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۳۱۹۷۵
امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران با صدایی واحد جلوی دشمن ایستاده است

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که ملت ایران با صدایی واحد جلوی دشمن ایستاده است، گفت: کشور ایران بعد از حرف های ترامپ به همه جهانیان فهماند که ملت ایران همچون رییس جمهور، نمایندگان مجلس و مردم به دنبال از بین بردن دشمن هستند.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به یاوه گویی های ترامپ، گفت: دولت آمریکا به دولتی بدبین در جهان تبدیل شده است.

وی افزود: کشور آمریکا همیشه به دنبال منفعت طلبی بوده و هر جا که منفعت آن ها به خطر می افتد، سریع به آن جا حمله می کنند و کشوری که برای آن ها کار می کند و در تمام کارهای خود از آن ها اجاز می گیرد بدانند که آمریکا کشوری بوده که همیشه به دنبال منفعت های خود است.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که بدعهد بودن آمریکا برای تمام کشورهای جهان ثابت شده است، بیان داشت: کشوری که در بحث مذاکرات تمام قانون ها را امضا کرده باید به آن متعهد باشد اما آمریکایی ها با ترسیدن از ایران به دنبال از بین بردن برجامی هستند که چهار کشور دیگر آن ها را امضا کرده اند.

استاد حوزه علمیه رفسنجان اظهار داشت: بدعهد بودن یکی از صفات استکبار شمرده می شود و دولت ترامپ با کارهای خود به همه ثابت کرد که اسکباری بیش نیست.

وی با توجه به این که دولت آمریکا به هیچ کشوری رحم نمی کند چون فقط به فکر منفعت است، خاطرنشان کرد: عربستان و کشورهای خاورمیانه فریب خورده آمریکا هستند و تمام کشورهای خاورمیانه بدانند که اگر آمریکا خطری را برای خود ببیند آن ها را به خود وا می گذارد و دلسوزی برای کشوری ندارد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ملت های منطقه اگر اتحاد خود را حفظ می کردند و به دنبال از بین بردن دشمن باشند بدانند که دیگر نیازی به آمریکا ندارند و می فهمند که آمریکا استکبار ستیز بوده و به دنبال از بین بردن اسلام است.

وی با توجه به این که آمریکا نیاز به ادب از سوی ملت ایران دارد، ابراز داشت: اقتدار در برابر کشور آمریکا مهم ترین اصلی بوده که می تواند دولت آمریکا را از بین ببرد زیرا هر جا که کشور ایران با قدرت جلوی دشمن ایستاده، پیشرفت خوبی داشته است.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که ملت ایران با صدایی واحد جلوی دشمن ایستاده است، بیان داشت: کشور ایران بعد از حرف های ترامپ به همه جهانیان فهماند که ملت ایران همچون رییس جمهور، نمایندگان مجلس و مردم به دنبال از بین بردن دشمن هستند و استکبار ستیزی دشمن برای ایرانیان بعد از صحبت های ترامپ بیشتر مشخص شد.

وی ادامه داد: رهبر بزرگ دنیای اسلام توانسته تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کند و با نیرویی همچون سپاه توانسته تمام نقشه های دشمن را از کشور و منطقه دور کند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این که صبر و حوصله با مدیریت قدرتمندانه، کشور ایران را در برابر دشمن پیروز می کند، افزود: بهترین کسی که توانسته جلوی دشمن بایستد، رهبر ایران است.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: کشور آمریکا وقتی که قدرت سپاه را در منطقه مشاهد کرد و پیشرفت قدرت ایران در بین کشورهای دیگر را احساس کرد، حرف از تحریم سپاه و تروریسم بودن سپاه انقلاب اسلامی ایران زد.

وی در پایان با اشاره به این که سپاه همچون نور آفتابی بوده که بر همه زمین می تابد، گفت: سپاه ایران در دل و قلب مردم ایران جای دارد و کسی که با سپاه دشمنی کند همچون این است که از کشور و مردم ایران دشمنی دارد./9707/ت302/ب1

ارسال نظرات