۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۳۱۹۲۸
امام جمعه شهرستان زاغه:

مخالفت با ماهیت انقلاب و اسلام علت کینه توزی آمریکا است

امام جمعه زاغه با اشاره به کینه توزی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: علت اصلی این کینه توزی مخالفت با ماهیت انقلاب و اسلام است.
پرچم جمهوری اسلامی ایران پرچم ایران

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کینه توزی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بیان داشت: آمریکا با ماهیت انقلاب و اسلام مشکل دارد.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند ما به دنبال اسلام ناب هستیم، افزود: آمریکا با اسلام ناب مشکل دارد، از ابتدای انقلاب اسلام با استکبار و استعمار مقابله می کند و در این راستا آنان همواره با ما در تضاد هستند.

امام جمعه زاغه در ادامه علت دوم کینه توزی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران را کوتاه کردن دست استکبار در منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکا با سرمایه گذاری روی داعش در تلاش بود که به ایران اسلامی ضربه بزند و سپاه با نابودی داعش در منطقه نقشه های استکبار را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: این شکست ها عصبانیت و خشم استکبار را چندبرابر می کند و در مقابل آن شاهد افزایش اقدار ایران اسلامی و سپاه در منطقه هستیم.

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با اشاره به برجام و درس هایی که باید از برجام گرفت، عنوان داشت: قابل اعتماد نبودن آمریکا مهم ترین درسی است که می توان از برجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در طول این سالها برجام به نتیجه نرسید و نمی رسد، بیان داشت: برخی در داخل کشور فریب ظاهر آمریکا را خوردند و خسارت هایی نیز به وجود آوردند و اکنون به این نتیجه رسیدند که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه زاغه با اشاره به اینکه اکنون نیز برخی مسؤولان سخن از ادامه دادن برجام با اروپا را می زنند، ادامه داد: این اقدام نیز خطای بزرگی است و نباید اشتباه برجام دوباره تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت شورای نظارت بر برجام باید آنچه را که صلاح مردم و منافع کشور است را انجام دهند و دیگر به آمریکا و امثال آنها اعتماد نکنند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات