۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۳۱۹۰۹
دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان مطرح کرد؛

پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در بزرگترین پیاده روی اربعین کشور

دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان از پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در بزرگترین پیاده روی اربعین کشور خبر داد.
نشست خبری دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان نشست خبری دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام احمد سواری، دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان، در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با حضور خبرنگاران در سالن جلسات شبکه جهانی الاهواز برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی کشور با نام کاروان سفینه النجاه از ملاشیه اهواز آغاز می شود، ابراز داشت: این حرکت مردمی به صورت خودجوش از سال 91 آغاز شده و امسال در دوم آبان ماه با حضور بیش از 40 هزار نفر از منطقه ملاشیه آغاز می شود.

دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان با بیان اینکه اخلاص نیت آغازکنندگان چنین حرکتی سبب فراگیری آن شده است، افزود: طی هماهنگی ‌های صورت گرفته با مساجد و هیأت ها شاهد حضور بسیاری در بزرگترین پیاده روی اربعین کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام سواری به آغاز حرکت پیاده روی از مناطق محروم اهواز اشاره و عنوان داشت: این حرکت نشان دهنده ولایتمداری مردم خوزستان است و در این باره اهالی منطقه ملاشیه از شرکت کنندگان در این پیاده روی استقبال خواهند داشت.

وی چنین حرکتی را کاملا مردمی بیان کرد و گفت: خدمت‌ رسانی به زوار خودجوش و مردمی بوده و همه هزینه ها از سوی مردم متدین و خیر تأمین می شود و خانه‌ های ساکنان در مسیر حرکت به روی زائران اباعبدالله الحسین(ع) باز خواهد بود.

دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان گفت: امسال بنا داریم بزرگترین پیاده‌روی اربعین حسینی کشور را با حضور 40 هزار نفر انجام دهیم که در این باره مناطق عین دو و ملاشیه آغازگر اصلی حرکت هستند./9456/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات