۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۹۰۸
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی خبر داد؛

فعالیت تخصصی ۵۰ کانون فرهنگی مساجد آذربایجان غربی در حوزه غدیرشناسی

مسؤول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: ۵۰ باب کانون می توانند به صورت تخصصی در بحث غدیر شناسی و ولایت فعالیت داشته باشند.
دیدار آیت الله شاه آبادی با مسوول کانون های مساجد آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی، مدیر مؤسسه غدیرشناسی از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به عنوان جامعه بزرگی از جوانان مسجدی برای مشارکت در بحث غدیر شناسی خبرداد و گفت: غدیر مسأله مهم و بسیار تاثیر گذار در آموزه های اسلامی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

 وی افزود: خوشبختانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مرزی ترین نقاط آذربایجان غربی پرچم خود را به اهتزاز درآورده و در راستای تربیت نیروهای مسجدی و ولایی تلاش می کند.

حجت الاسلام بیگی اضافه کرد: اکنون یک هزار و 150 کانون در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند که این تعداد در مدت سه سال، سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: اعضای کانون های مساجد هیچگاه در رابطه با تبلیغ دین و نظام آرام ننشسته اند و خدارا شاکریم امروز به عنوان یک جامعه تاثیرگذار فرهنگی و مذهبی در کشور مطرح هستیم.

مسؤول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم بدعت ها و خرافات مانع از آموزش اصل دین شود و همت در راستای غدیر شناسی مصداق این مهم و اقدامی ستودنی است.

حجت الاسلام بیگی در ادامه خاطرنشان کرد: 50 باب کانون می توانند به صورت تخصصی در بحث غدیر شناسی و ولایت فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر 140 باب کتابخانه در کانون های مساجد استان فعالیت دارند که تجهیز آنها با کتب غدیر شناسی و ولایت اقدامی مؤثر در راستای اشاعه و ترویج غدیر خواهد بود.

گفتنی است، در این دیدار مقرر شد نمایندگی موسسه غدیرشناسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی شود./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات