۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۳۱۹۰۲
مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی مطرح کرد؛

هر مبلغ اربعین یک رسانه آتش به اختیار

حجت الاسلام مرادی دولت آبادی ایام اربعین را بزرگترین فرصت تبلیغ اسلام ناب محمدی دانست و از تشویق بهترین آثار ارسالی مبلغان درباره جلوه‌های ویژه اربعین خبر داد.
مرادی دولت آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین مرادی دولت آبادی ظهر امروز در نشست پرسمان عاشورایی و اربعین که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، ایام اربعین را بزرگترین فرصت تبلیغ اسلام ناب محمدی دانست و گفت: منتظران صالح باید خودشان هم مصلح باشند.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت: طلاب و مبلغان باید سعی کنند تا وظیفه خود را که تبلیغ دین مبین اسلام است، به خوبی انجام دهند؛ سفیران هدایت قدر ایام بی نظیر اربعین حسینی را بدانند.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغی و سفیران هدایت در ایام اربعین، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است؛ طلاب بسیاری به صورت خودجوش از 35 ملیت در ایام اربعین به اقدامات فرهنگی و تبلیغی در مسیر نجف تا کربلا می پردازند.

حجت الاسلام مرادی دولت آبادی افزود: جامعة المصطفی پذیرای ایده های فرهنگی و پیشنهاداتی است که می شود جامه عمل به آن ها پوشاند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید پیام اربعین را در سراسر جهان بازنشر دهیم؛ در فضای مجازی به راحتی می توانیم جلوه های ویژه اجتماع ده ها میلیونی اربعین را جهانی کنیم.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی تأکید کرد: بهترین آثار ارسالی مبلغان اربعین، از سوی جامعة المصطفی تشویق شده و در رسانه های بین المللی بازنشر داده می شود؛ هر مبلغ و طلبه باید یک رسانه آتش به اختیار باشد.

وی در پایان خبرداد: پنجشنبه 27 مهر، مبلغان بین المللی جامعة المصطفی از عوارضی قم - تهران به سمت مدفن مطهر شهدای مدافع حرم پیاده روی می کنند و هر نفر به نیابت از یک شهید در این پیاده روی شرکت خواهد کرد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات