۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۳۱۸۹۴
آیت الله طه محمدی:

کمک به کشور های اسلامی مظلوم وظیفه مسلمانان جهان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی که مخالف حضور ایران در منطقه هستند این مساله را بدانند که امنیت ایران زمانی حاصل می شود که منطقه خاور میانه امن باشد.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع نیروهای عقیدتی سیاسی ارتش استان همدان گفت: زندگی تمام انسان ها بر پایه اعتقاد قلبی بنا شده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران که نسل در نسل آن ها مسلمان بوده برای اعتقاد اسلامی خود 8 سال با تمامی ابر قدرت های شرق و غرب جنگیدند و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمنان ندادند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 249 سوره بقره بیان می کند که عده ‏اى بسیار قلیلی را بر لشکرى بسیار زیاد یارى می کند.

وی در ادامه افزود: اگر انسان برای خداوند متعال و اعتقاد الهی و برای آرمان های خود بجنگند خداوند متعال نیز آنها را در این مساله یاری می کند و تعداد کم آنها را بر دشمنان فراوان چیره می سازد.

آیت الله طه محمدی گفت: مسلمانان در برابر برادران دینی خود وظیفه دارند، ما نباید بگذاریم که آمریکا و اسراییل در ممالک اسلامی دخالت کنند و مرتکب جنایت شوند.

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون اگر ایران در منطقه حاضر نمی شد و مقابل نیروهای تکفیری داعش که دست نشانده آمریکا و اسراییل بود نمی ایستاد ایران وضعیت بهتری از سوریه و عراق نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی که مخالف حضور ایران در منطقه هستند این مساله را بدانند که امنیت ایران زمانی حاصل می شود که منطقه خاورمیانه امن باشد.

وی در پایان گفت: خداوند متعال در قرآن به ما امر کرده است که به فکر برادران دینی خود باشید و این مساله عقیده ما مسلمانان است، ایران اسلامی باید به فکر انقلاب اسلامی جهانی باشد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات