۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۱۸۹۱
امام جمعه هفتکل:

مسؤولان شعار «هیهات منا الذله» را تابلوی ذهن خود در مقابل استکبار قرار دهند

امام جمعه هفتکل با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ، گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی، دولت مردان و دستگاه دیپلماسی کشورمان، شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین(ع) را تابلوی ذهن خود قرار دهند و در مقابل زورگیری ها با صلابت و محکم ایستادگی کنند.
خلیلی

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتکل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبیین سخنان سخیف اخیر ترامپ، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها ماهیت اصلی دولت مستکبر آمریکا را برای جهانیان تبیین کرد و نیز به مسؤولان نظام هم درباره بد ذاتی و بد عهدی آمریکا گوش زد کرده بودند.

امام جمعه هفتکل در ادامه بیان داشت: متاسفانه در جامعه ما برخی از مردم و به ویژه خواص سخنان و تذکرات رهبری در رابطه با آمریکا و ماهیت بد این کشور را باور نکرده بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل تصریح کرد: سخنان سخیف و بی ادبانه و به دور از منطق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا باعث شد حتی کشورهای اروپایی و همتایان خودشان هم از این موازین اعلام برائت کنند.

حجت الاسلام خلیلی افزود: همگان در روزهای اخیر شاهد بودند که جامعه جهانی علیه سخنان سخیف ترامپ ایستادند و مواضع روشنی را مبنی بر محکومیت این ادبیات بی ادبانه رییس جمهور آمریکا داشتند.

وی با اشاره به لزوم حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی، بیان داشت: وقتی ما با یک دولت شرور و بی منطقی و نیز قلدری مانند آمریکا روبرو هستیم، به طور قطع می طلبد که نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را حفظ کند.

امام جمعه هفتکل ابراز داشت: جمهوری اسلامی به ویزه دستگاه دیپلماسی ما با تدبیر و اقتدار پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان در راس آنان ترامپ بدهد و اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل اظهار داشت: با اینکه رییس جمهور ما در سخنرانی خود در محکومیت سخنان ترامپ، موازین جمهوری اسلامی را بیان کرد، اما در مرحله عمل در حقیقت چیزی مبنی بر محکومیت این سخنان و تحریم های ظالمانه آنان مشاهده نشد.

حجت الاسلام خلیلی در پایان تصریح کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی و دولت مردان و نیز دستگاه دیپلماسی کشورمان، شعار "هیهات منا الذله" اباعبدالله الحسین(ع) را تابلوی ذهن خود قرار دهند و در مقابل زورگیری ها با صلابت و محکم ایستادگی کنند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات