۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۳۱۸۸۸
مدیر سابق مدرسه علمیه سردار قزوین:

ثبات ایران همواره با اقتدار و تحت ولایت ولی فقیه برقرار است

حجت الاسلام موسوی گفت: ثبات کشور ایران همواره با عزت و اقتدار و تحت ولایت ولی فقیه زمان برقرار است از این رو امیدواریم که امنیت و سلامتی در کشور ما حاکم بوده و این انقلاب ما در نهایت به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.
حجت الاسلام سید علی‌اکبر موسوی

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی مدیر سابق مدرسه علمیه سردار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ و عملکردهای او اظهار کرد: در یک زمانی در ایران به دلیل شدت تنفر از آمریکا پرچم این کشور به آتش کشیده می‎شد اما اکنون وضعیت به گونه‌ای است که خود مردم آمریکا به دلیل نارضایتی از دولت ترامپ و عملکردهای آن پرچم کشورشان را به آتش می‌کشند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون وضعیت دشمنان اسلام افزود: امام صادق(ع) در حدیثی فرموده اند حمد و سپاس خدایی را که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار دارد مصداق جمله امام صادق(ع) در شخصیت رییس جمهور آمریکا به خوبی مشهود و ملموس است.

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به گفتار رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت کشور ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب به مسؤولان توصیه کرده‌اند که باید مردم را در مورد امنیت جامعه و کشور در جریان بگذارند امنیت مسأله بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) پیرامون اهمیت داشتن امنیت تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) می‎فرمایند دو نعمت است که بسیار ارزشمند است یکی صحت و سلامتی و دیگری امنیت است در حال حاضر ایران از لحاظ آرامش و امنیت سالم‌ترین کشور محسوب می شود از این رو همواره امنیت نعمت بزرگی به شمار می رود.

مدیر سابق مدرسه علمیه سردار در ادامه با اشاره به موضوع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن گفت: تهاجم فرهنگی در حقیقت جوانان ما را مورد هدف قرار داده است و در این جنگ مقصود این است که باورها و اعتقادات نسل جوان آسیب ببیند.

وی در پایان گفت: ثبات کشور ایران همواره با عزت و اقتدار و تحت ولایت ولی فقیه زمان برقرار است از این رو امیدواریم که امنیت و سلامتی در کشور ما حاکم بوده و این انقلاب ما در نهایت به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود و ما همواره خدمتگزار اسلام و مردم و انقلاب اسلامی خود باشیم./873/ت302/ب1

ارسال نظرات