۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۸۸۶
مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران:

امام زمان میزبان واقعی شهدا است

مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران با بيان اينكه شهدا هيچ وقت نمي‌ميرند، اظهار كرد: وقتي روح از بدن شهدا جدا مي شود، ملك الموت به سراغ او نمي روند و خود خدا به استقبال آنها رفته و آنها را قبض روح مي كند.
شهداي گمنام پاكدشت شهداي گمنام پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام محمد مهدي كرمي مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران ظهر امروز در مراسم تشييع و تدفين شهداي گمنام دفاع مقدس در پرديس ابوريحان اين دانشگاه در باب مقام شهداي گمنام گفت: شهداي گمنام علاوه بر اينكه به اين مقام رسيدند و همه دارايي خود را در پيشگاه پروردگار تقديم كردند گمنامي را هم از خدا براي خود خواسته اند.

وي با اشاره به حديث معراج، افزود: خدا به پيامبر فرموده است كه خوشا به حال گمنامان، چرا كه مقام آنها از ديگران بالاتر است.

مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران با اظهار اينكه امروز مراسم اين شهدا در يك مركز آموزشي عالي و با استقبال كم نظير مردم برگزار شد، از همه كساني كه اين فضاي باشكوه را فراهم آوردند تشكر كرد و گفت: اين توفيقي بزرگي است كه خدا به اين شهر و دانشگاه داده است.

ميزبان واقعي شهدا، امام زمان است

وي ابراز كرد: شهدا بر خلاف ديگران در اين دنيا زنده بوده و درآخرت هم زنده اند و هيچ وقت نمي‌ميرند، خداوند مي فرمايد: وقتي روح از بدن شهيدي جدا مي شود، ملك الموت به سراغ او نمي آيد و خود من به استقبال او رفته و شهيد را قبض روح مي كنم.

اين مقام مسؤول در ادامه با بيان اينكه ميزبان واقعي اين شهدا، حضرت بقية الله الاعظم است، خطاب به دانشگاهيان گفت: دانشجويان قدر خود را بدانند كه در محيط علم ميزبان كساني شده اند كه خدا به استقبال آنها رفته است، وقتي خدا به استقبال كسي مي رود، اولياءالله هم به دنبالشان مي روند.

وي در پايان اظهار داشت: بدانيد پس از تدفين شهدا از اين به بعد، اين دانشگاه دگرگون خواهد شد؛ چرا كه معرفت و معنويت در كنار يكديگر قرار خواهند گرفت.

گفتني است دانشجويان و دانشگاهيان دانشگاه پرديس ابوريحان امروز درس های خود را تعطيل کرده و پاي درس اساتيد ايثار و معرفت حاضر شدند.

شايان ذكر است امروز همزمان با روز شهادت امام سجاد(ع) توفيق ميزباني اساتيد ايثار و مقاومت نصيب پرديس ابوريحان دانشگاه تهران شد و دو شهيد 24 و 30 ساله در اين دانشگاه آرام گرفتند./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات