۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۳۱۸۸۵
امام جمعه تبریز:

سخنان ترامپ نتوانست هیچ کشوری را علیه ایران بسیج کند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا منجر به وحدت حداکثری ملت ایران شد، گفت: امروز مردم هم‌صدا در برابر هرگونه تهدید احتمالی دشمن ایستاده‌اند.
آل هاشم در جمع نیروهای مسلح آل هاشم در جمع نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در تجمع خودجوش نیروهای مسلح استان در حسینیه سپاه عاشورا با اشاره به جنجال دشمنان نظام علیه موشک‌های دوربرد  و توانمدی دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشت: اظهارات اخیر ترامپ نشان از ضعف و انفعال آنان در مقابله با تعالی نظام ولایی ایران است.
وی ادامه داد: بعد از آزمایش موشک خرمشهر جنجال زیادی از سوی رسانه‌های غربی و ضدانقلاب شد؛ دشمنان بدانند که این پیشرفت ها با تکیه بر دانش بومی و تلاش جوانان ایرانی حاصل شده است، پیشرفت‌های ایران در تجهیزات نظامی ثمره چهار دوره مقاومت و مجاهدت مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که هرگونه تحریم و تهدید دشمنان توخالی و به جایی نخواهد رسید، گفت: پیشرفت‌های نظامی ایران هیچ ربطی به برجام و مذاکرات هسته‌ای نداشته و ندارد، استکبار جهانی بداند که جمهوری اسلامی ایران هر تهدیدی را قاطعانه پاسخ خواهد داد.
امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که راهبرد رییس جمهور آمریکا نتوانست هیچ کشوری را علیه ایران بسیج کند، تصریح کرد: همین سخنان سخیفانه منجر به وحدت حداکثری ملت ایران شد، امروز مردم هم‌صدا و متحد در برابر هرگونه تهدید احتمالی دشمن ایستاده‌اند و اجازه نمی دهند دشمن نگاه چپ به ایران داشته باشد.
وی با اشاره به بخش‌هایی از اظهارات سخیفانه ترامپ علیه ملت ایران گفت: آمریکا می‌خواهد با اعمال فشار علیه ایران؛ مذاکره‌ای جدید بر سر مسائل منطقه داشته باشد؛ غافل از این‌که ایران هیچ مذاکره دیگری با ایالات متحده نخواهد داشت، چراکه تمامی مسائل در جریان مذاکرات هسته ای در قالب برجام مورد توافق ایران و 6 کشور قرار گرفته است.
امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که جنجال‌های آمریکا نه تنها بین مردم ایران، بلکه میان ملت‌های جهان هیچ ارزشی نداشته و نخواهد داشت، تصریح کرد: نظام اسلامی ایران در زمینه پیشرفت های نظامی و موشکی خود از کسی اجازه نمی‌گیرد و مسیر دانش بومی در تولید تسلیحات دفاعی کشور ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که وحدت و انسجام ملی مهم‌ترین نیاز کشور در شرایط کنونی است، افزود: تحریم‌های جدید از سوی آمریکا معادل خروج یک جانبه از برجام است که اگر این این امر واقع شود؛ مسؤولان نظام باید پاسخی متناسب برای این اقدام خصمانه داشته باشند./935/پ
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات