۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۳۱۸۵۱
امام جمعه بجنورد:

هدف دستگاه قضایی خدمت به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه هدف دستگاه قضایی خدمت به نظام اسلامی است، گفت: دستگاه قضایی با اجرای قوانین و صدور احکام بجا و درست، به نظام مقدس ایران و مردم خدمت می‌کند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در دیدار رییس کل دادگستری خراسان شمالی و دادستان بجنورد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای صحیح قوانین و احکام خدمات بسیار ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه هدف دستگاه قضایی خدمت به نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با اجرای قوانین و صدور احکام بجا و درست، به نظام مقدس ایران و مردم خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: خشکی قوانین و خشکی کار قوه قضائیه روحیه مردم را ضعیف می‌کند؛ اما مسؤولان قضایی استان با تعامل سازنده و در دسترس بودن برای جامعه این امر را برطرف کرده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: مسؤولان قضایی باید با مردم به‌گونه‌ای برخورد کنند که هر فرد دارای مشکل به راحتی بتواند به آنها مراجعه کند و بتواند آزادانه به طرح موضوع و شکوائیه خود بپردازد.

وی افزود: سیره پیامبر (ص) این بود که هرکس به او برای امری مراجعه می‌کرد، یا مشکلش را رفع می‌کرد و یا طوری برخورد می‌کرد که طرف از محضر ایشان ناراحت بیرون نرود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه کار دستگاه قضایی بسیار حساس و دقیق است، افزود: دقت مسؤولان و کارکنان دستگاه قضا باید به نحوی باشد که جایگاه آنها برای مردم به‌عنوان مأمن و پناهگاه مظلومان و ستمدیدگان قلمداد شود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات