۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۸۴۹
در اعتراض به اظهارات سخیف ترامپ؛

تجمع ضدآمریکایی طلاب حوزه علمیه تبریز برگزار شد

تجمع خودجوش طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهر تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
تجمع ضدآمریکایی طلاب حوزه علمیه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، اساتید، فضلا و روحانیان مدارس علمیه برادران شهر تبریز امروز با حضور در حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) تجمعی خودجوش در اعتراض به یاوه‌گویی‌های اخیر رییس جمهور آمریکا برپا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در این تجمع اعتراضی طلاب با تأکید بر این‌که اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا هیچ خواهانی در دنیا نداشته است، اظهار داشت: غیر از رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود هیچ کشوری از این اظهارات سخیف حمایت نکرده است.
وی با بیان این‌که سخنان سخیف ترامپ تاریخ مصرف خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که سخنان سراسر توهین، تهمت و دروغ رییس جمهور آمریکا منجر به واکنش کشورهای غربی به نفع ملت ایران نیز شده است، باید دانست که ادامه روند واکنش‌های غیرعاقلانه  ترامپ به زیان منطقه و جهان خواهد بود.
امام جمعه تبریز با بیان این‌که مواضع خصمانه رییس جمهور آمریکا با هدف زمینه‌سازی برای خروج از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است، تصریح کرد: تجربه نشان داده و دشمنان بدانند هر جا تهدید بیشتر بوده انسجام و وحدت داخلی بین نیروهای نظام و سلایق مختلف بیشتر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که ملت ایران در مقابل هرگونه تهدید و تحریم دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند امروز سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور خدمات ارزشمندی دارد که همین تحرکات خاری بر چشم دشمنان نظام شده است.
وی ادامه داد: سران آمریکا ما را از تحریم نترسانند؛ چراکه ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم‌های مختلف و ظالمانه غرب مواجه بوده و در سایه همین تحریم‌ها نیز بوده که به خودکفایی رسیده است؛ همانطور که رهبری فرموده‌اند؛ دوران بزن و دررو در جهان تمام شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا می ‌خواهند دوباره ایران را پای میز مذاکره بکشانند، که امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت؛ دشمنان می خواهند از طریق مذاکره توانایی ‌های نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران را از میان ببرند.
گفتنی است، این تجمع اعتراضی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود تداوم یافت و در پایان بیانیه طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات آمریکا قرائت شد./935/پ
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات