۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۳۱۸۳۴
رحمانی فضلی:

پیاده روی اربعین حسینی جلوه معرفت و بصیرت زائران باشد

وزیر کشور با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی باید تجلی گاه معرفت و بصیرت زائران باشد، گفت: در این مراسم باشکوه محتوا و معنا باید به مردم درست شناسانده شود.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امروز در گردهمایی دست اندرکاران مراسم اربعین که در سالن وزارت کشور برگزار شد، گفت: در طول سال تلاشهای فراوانی در راستای برگزاری مراسم اربعین صورت می‌پذیرد.

وی افزود: انعکاس و رسانه‌ای شدن پیاده روی اربعین افکار و عقاید مختلفی را در جهان به داوری و قضاوت واداشته برهیمن اساس لازم است در این مراسم باشکوه محتوا و معنا به مردم خوب شناسانده شود تا راهپیمایی اربعین تجلی گاه معرفت و بصیرت زائران باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه اولیای الهی با عنوان‌ انسان‌های کامل بهترین الگو و اسوه انسان به شمار می‌روند، ابراز کرد: در سیر الی الله توجه و تدبر به سیره اولیای الهی لازم است برهیمن اساس رفتار و عملکرد ما در این مراسم معنوی باید به گونه‌ای الگو قرار گیرد که معرف فرهنگ عاشورا به جهانیان باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه امام حسین(ع) به همه آزادی‌خواهان جهان تعلق دارد، گفت: مراسم اربعین باید نمایش سعادت طلبی انسان و بیانگر اقتدار، وحدت و انسجام ما باشد.

وی افزود: اخلاق‌مداری و انضباط در این سفر باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد. خلوص و زحمات کسانی که در برگزاری این مراسم باشکوه تلاش می‌کنند قابل ستایش است./807/پ202/ب1

ارسال نظرات