۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۱۸۳۳
مدیر حوزه علمیه امام صادق تفرش:

بی اعتماد بودن آمریکا مهم ترین درس برجام است

مدیر حوزه علمیه تفرش گفت: مهم ترین عبرت از برجام برای جمهوری اسلامی ایران، آشکار شدن مورد اعتماد نبودن دولت آمریکا است.
سلاح اسلام برای مقابله با دشمن منطق است برجام و اتحادیه اروپا

حجت الاسلام محسن تقی زاده مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با تشریح اثرات منطق اسلامی بر مذاهب و دیگر جریان ها، بیان کرد: با منطق اسلامی می توان بر مذاهب و دیگر جریان های  دنیا اثر گذاشت و بدون تفکر سلطه گری، توجه آنان را جلب کرد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش به تلاش و توطئه های دشمن برای نفرت جهانی از اسلام اشاره کرد و گفت: آمریکا با حمایت از جریان هایی مانند داعش، برای رسیدن به هدف ایجاد تنفر جهانی از اسلام تلاش می کند.

مدیر حوزه علمیه تفرش استان مرکزی وظایف جریانات سیاسی و رسانه ها در مقابل دشمن را استفاده صحیح از فرصت ها دانست و بیان کرد: وظایف رسانه ها و جریانات سیاسی، هراس نداشتن از تهدیدها و استفاده از فرصت ها است.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: ما باید از فرصت های ایجاد شده، برای تبلیغ و تبیین ایده ها، ارزش ها و آرمان های اسلامی در سراسر دنیا استفاده کرده و برای شناساندن اسلام به جهان، تلاش کنیم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش با اشاره به این که اسلام دینی سراسر منطق است، گفت: اسلام با هیچ ملت، خصومت و دشمنی ندارد و آمریکا در این زمینه پیش قدم است.

حجت الاسلام تقی زاده مهم ترین درس برجام را بی اعتمادی ملت ایران به دولت آمریکا بیان و تصریح کرد: مهم ترین عبرت از برجام برای جمهوری اسلامی ایران، آشکاری مورد اعتماد نبودن دولت آمریکا است. 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در رابطه با دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: دیدگاه رهبر معظم انقلاب از ابتدا، بی اعتمادی به دولت آمریکا بوده است.

وی با تاکید بر این نکته که آمریکا همان آمریکای گذشته با استراتژی های جدید است، بیان کرد: آمریکا همان دشمن قدیمی است که با استفاده از روش، متد و تاکتیک های جدید برای رسیدن به اهداف و نیت های خود تلاش می کند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش دلیل تهدیدات آمریکا و پاره کردن برجام را، خودنمایی اعلام کرد و توضیح داد: اقدامات اخیر دولت آمریکا نشان دهنده آن است که سیاست های غرب برای نفوذ و مقابله با ایران به بن بست رسیده است. 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: دولت آمریکا قصد دارد با کشیدن پای ایران به میز مذاکره، امتیازات مجددی را از ما گرفته و محدودیت هایی را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند. 

وی با اشاره به این که خواسته های آمریکا محدود به تاسیسات هسته ای ایران نیست، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر ما یک قدم به عقب برویم دشمن چند قدم جلو می آید و خواسته هایش محدود به تاسیسات هسته ای ایران نیست.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش در زمینه امکان شکل گیری مذاکرات مجدد میان ایران و دولت آمریکا، تشریح کرد: تا زمانی که دولت آمریکا با احترام به ملت و دولت ایران، به تعهدات خود در برجام عمل نکند، نباید پای میز مذاکره مجدد بنشینیم.

 حجت الاسلام تقی زاده درباره نقش تاثیرگذار سپاه در جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: سپاه، حافظ اقتدار، امنیت و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب بوده است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش در ادامه گفت: سپاه، نقش حفاظت، پاسداری و برقراری امنیت را در جامعه اسلامی بر عهده دارد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات