۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۱۸۳۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اقتصاد مقاومتی ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: با سیاستی که دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی دنبال می‌کنند، پیگیری اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان پست خراسان شمالی، اظهار داشت: امروزه دشمنان فهمیده‌اند که با جنگ مسلحانه و درگیری نمی‌توانند به ایران ضربه بزنند؛ ازاین‌رو برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با ترسیم افق‌های پیش روی نظام، بهترین گزینه برای مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: باید تمرکز ما بر اصل اقتصاد مقاومتی بسیار بیشتر از گذشته باشد تا بتوانیم از مشکلات پیش روی نظام گذر کنیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه استان خراسان شمالی افزود: اقتصاد مقاومتی امر حیاتی برای نظام اسلامی بوده و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور نباید متکی به نفت باشد، افزود: سالم‌سازی و ساماندهی اقتصاد جامعه از ضروریات بوده و باید مسؤولان برای اقتصاد بیمار جامعه از راه‌های میانبر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اگر اقتصاد جامعه درست شود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های اقتصادی راحت‌تر مشغول خواهند شد و بسیاری از موانع و مشکلات کشور حل می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از کارکنان پست خواست، خدمات مربوط به پست را آسان‌تر، سریع‌تر و با دقت بیشتری به مردم ارائه کنند تا رضایت‌مندی جامعه افزایش یابد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات