۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۱۸۲۹
امام جمعه سپید دشت:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان است

امام جمعه سپیددشت از سپاه به عنوان نهاد انقلابی و خار چشم دشمنان یاد کرد و گفت: از بین بردن داعش در منطقه و نقش بر آب کردن توطئه های استکبار سبب برانگیختن خشم آمریکا علیه سپاه شده است و ما خرسند هستیم که سپاه پاسداران موجب خشم دشمن شده است.
سپاه پاسداران

حجت الاسلام ابراهیم خاص امیری، امام جمعه سپیددشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آمریکا را به گرگ درنده تشبیه کرد و بیان داشت: از گرگ نیز جز درندگی نباید انتظار داشت.

وی با بیان اینکه ذات امریکا برای ما به خوبی آشکار بوده و او شیطان بزرگ است، افزود: آمریکا خود را کدخدای دنیا می داند، آمریکا دشمن بزرگ ایران اسلامی است و دشمن همواره سر و صدا و هیاهو دارد، از دشمن نمی توان انتظار دوستی داشت.

امام جمعه سپید دشت در ادامه با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز عده ای همچون موریانه می مانند سکوت می کنند تا زمانی که همه چیز خراب شود و دشمن نیز از این طریق و از راه نرم افزاری در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که می طلبد از خواب غفلت بیدار شد و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه و عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به ملت ایران اسلامی، فرهنگ شهادت، ایثار و ولایت هستند، خاطرنشان کرد: همواره شاهد هجمه های دشمن هستیم که در زمان های مختلف علیه شورای نگهبان، انتخابات، مردم و دیگر نهادها به کار می گیرد ولی با بصیرت، درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه ملت همه توطئه های دشمن خنثی می شود.

حجت الاسلام خاص امیری بیان داشت: مهم ترین درس و عبرتی که از برجام می توان گرفت این است که دلبستگی به دشمن نداشته باشیم و همواره چشم امیدمان به داخل کشور باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف نیازمند توجه به ظرفیت های داخلی و به کارگیری نیروهای جوان، با استعداد و کارآمد است و این مهم باید در مقام عمل مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سپید دشت با تأکید بر ضرورت توجه و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبری همواره بحث آتش به اختیار، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را مطرح می کند و این مهم باید در اولویت کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

وی با یادآوری به اینکه پس از چهار سال گذشت از عمر برجام امروز شاهد هستیم که هنوز هیچ اتفاقی صورت نگرفته است، گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید بر اقتصاد مقاومتی تکیه کرد چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام خاص امیری ادامه داد: در این راه باید به نیروی جوان اعتماد داشت و با تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی کشور در راه شکوفایی اقتصادی گام برداشت.

وی در ادامه سپاره را از نهادهای انقلابی خواند و گفت: هدف و وظیفه نهادهای انقلابی حفظ نظام و انقلاب بوده و امروز ما خوشحال هستیم که سپاه پاسداران خار چشم دشمنان است.

امام جمعه سپید دشت با اشاره به کینه توزی و دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران گفت: از بین بردن داعش در منطقه موجب خشم دشمن علیه سپاه شده است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات