۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۱۸۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

ایران اسلامی هراسی از تهدیدهای آمریکا ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل تهدید های آمریکایی ها هراسی ندارد، گفت: ملت ایران اسلامی انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانند و با تمام توان در مقابل تهدید های آمریکایی و بدخواهان ایستادگی می کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، در پاسخ به این سوال که دلایل کینه توزی های مقامات امریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهاد های انقلابی چیست، گفت: با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران درچند سال اخیر در منطقه بسیار خوش درخشیده است، مقامات امریکایی  به شکست مفتضحانه ای برخورده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی سبب افزایش دشمنی با جمهوری اسلامی شده اند، افزود: ایران اسلامی در مقابل تهدید های مقامات آمریکایی به هیچ وجه کوتاه نمی آید و با تمام قدرت ایستادگی می کند و کشورمان  نیز با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستادگی می کنند و از اصول خود هیچ گونه کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام مسعودی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانند و با تمام توان خود درمقابل تهدید های آمریکایی، دشمنان و بدخواهان ایستادگی می کنند.

وی در ادامه درپاسخ به این سوال که وظیفه مسؤولان اجرایی، مقامات و نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی و در مواجه با این کینه توزی های دشمنان چیست، ادامه داد: وظیفه مسؤولان به خصوص در بخش فرهنگی تبعیت محض ازمقام معظم رهبری است و اگر مسؤولان پشتیبان مقام معظم رهبری باشند و به فرامین ایشان گوش فرا دهند، هیچ گونه قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مهم ترین درس ها و عبرت هایی که می شود از برجام و مذاکرات با آمریکایی ها و غربی ها گرفت، گفت: مهم ترین درسی که می توان گرفت فرمایشات مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند آمریکا بدعهد است و نمی توان به بدعهدی های آنان گوش فرا داد.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها و عدم اعتماد ملت ها به آنان، گفت: باید مردم و  دولتمردان جمهوری اسلامی هوشیار باشند و همچنین فرامین مقام معظم رهبری را به خاطر بسپارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه به پاسخ به اینکه  سپاه از ابتدای شکل گیری در عرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی، وسازندگی افتخارات بسیار بزرگی را نصیب ملت و نظام اسلامی کرده است، اضافه کرد: سپاه در پشتیبانی ازانقلاب، نظام و ولایت حرف اول را درجامعه اسلامی می زند.

حجت الاسلام مسعودی امروز سپاه به عنوان نیروی مقتدر و نیرویی که تحت فرامین  مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی می کند و اگر ملت، سپاه ونیروهای دولتی گوش به فرامین مقام معظم رهبری دهند هیچگونه قدرت و مقامی نمیتواند ایران را تهدید کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه آمریکا با افزایش تهدیدهایی که پیش رو دارد نمی تواند ملت ایران اسلامی را مورد شکست قرار دهد و این مهم به سبب آن است که ملت ایران رهبری مقتدر دارد.

حجت الاسلام مسعودی گفت: ایران اسلامی، سپاه، بسیج و نیروهای متدین و انقلابی در مواقع حساس مانند ۹دی اگر احساس خطر کنند با تمام قدرت  ایستادگی می کنند./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات