۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۸۰۴
همزمان با سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش صورت گرفت؛

تجدید میثاق مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های امام راحل

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسؤولان و کارکنان این سازمان همزمان با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسؤولان و کارکنان این سازمان صبح روز دوشنبه 24 مهرماه به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همراهان حاضر با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در ادامه حجت الاسلام  محمد حسنی گفت: توهین به سپاه، توهین به ارتش است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران هر دو با یک فرمانده یک هدف و ماموریت را دنبال می‌کنند، ابراز کرد: ارتش حامی سپاه است و ماموریت این دو صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسنی با تاکید براینکه ارتش و سپاه یک روح در دو پیکرند، اظهار داشت: توهین به سپاه بسیار ناراحت کننده است دشمنان بدانند روزی که صاعقه غیرت ارتش اجازه غرش یابد یک لحظه هم فرصت توبه نخواهند یافت چنین به یاوه‌گویی بپردازند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب همانند امام راحل با قدرت و اقتدار کشور را رهبری می‌کنند، گفت: عملکرد رهبر معظم انقلاب همانند امام راحل است بنابراین دشمنان در مقابل توهین‌هایشان باید آماده دریافت سیلی سختی باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نزدیک کردن قلب‌ها به خداوند متعال است و این سازمان نقش ارزنده‌ای در رساندن ارتش به نقطه مطلوب دارد.//813/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات