۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۳۱۸۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

۱۴۰ مبلغ و راوی از استان البرز به کشور عراق اعزام می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی، آموزشی اربعین تشکیل می شود، گفت: یکی از اهداف این کمیسیون اعزام ۱۴۰ مبلغ، مبلغه و راوی به کشور عراق است.
 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، بیان کرد: تشکیل کمیسیون فرهنگی، آموزشی اربعین از مهم ترین برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز است.

استان البرز دارای 33 موکب در کشور عراق است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز ابراز کرد: یکی از اهداف این کمیسیون اعزام 140 مبلغ، مبلغه و راوی به کشور عراق است که این تعداد را 40 نفر مبلغه، 60 نفر مبلغ و 40 نفر راوی تشکیل می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: استان البرز دارای 33 موکب در کشور عراق است که مبلغان دینی در این موکب ها مستقر شده و به ارائه خدمات فرهنگی به زائران حسینی می پردازند.

برگزاری 50گفتمان دینی تا پایان سال تحصیلی

حجت الاسلام مسعودی افزود: از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی، اعطای مجوز به یکصد خانه ی قرآنی در استان البرز است که با حضور نماینده ولی فقیه به مدیران این مدارس اعطا خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: برگزاری 50گفتمان دینی تا پایان سال تحصیلی از برنامه های ویژه مدارس و آموزش و پرورش نواحی مختلف است که با درخواست دبیرستان های استان، مبلغ دینی به مدارس اعزام شده و گفتمان های دینی با محوریت آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

اعزام مبلغ به هیئت های مذهبی استان البرز

حجت الاسلام مسعودی تصریح کرد: بالغ بر 160برنامه ماهانه با محوریت آسیب های اجتماعی با همکاری مبلغان دینی اعزام شده از قم در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در دهه آخر صفر برنامه اعزام مبلغ به تکیه ها، حسینیه ها و هیئت های سطح استان البرز را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام مسعودی خاطر نشان کرد: مقدمات این اعزام نیز اجرایی شده و درخواست مربوطه به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ارسال و پس از بررسی، مبلغین دینی اعزام خواهند شد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات