۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۳۱۷۹۱
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

تخلفات اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع تخلفات اقتصادی انجام شده در صندوق ذخیره فرهنگیان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در جمع مردم بیرجند که در مجتمع فرهنگی مذهبی ابن حسام برگزار شد، اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر در کشور باید به درستی صورت بگیرد.

وی گفت: امربه معروف و نهی از منکر تنها برای عفاف و حجاب نیست بلکه آن کسی که از مسیر ولایت خارج می شود نیز باید نهی از منکر کرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امربه معروف و نهی از منکر انجام نشود اشرار بر ما مسلط خواهند شد، افزود: باید آن کسانی که به سمت حاکمیت و گرفتن قدرت گام برمی دارند و سپس غارت اقتصادی می کنند و آن کسانی که فساد اقتصادی مرتکب می شوند را نیز امربه معروف ونهی از منکر کرد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: جریانات سیاسی متعددی در کشور وجود دارد که اگر هر کدام از این جریان ها به اسم خود عمل می کردند امروز کشور از تمام لحاظ رشد کرده بود.

وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان و اصولگرایان جامعه مانند اسم خود به اصلاح و اصول درست می پرداختند و عمل می کردند امروز جامعه وضعیت بسیار خوبی می داشت.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کربلا و عاشورا امروز نیز ادامه دارد و باید جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود، خاطرنشان کرد: بنده جزء چهار نفر نخست بودم که تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را آغاز کردم و متوجه شدیم در این صندوق اختلاس وجود دارد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بانک سرمایه نیز با صندوق ذخیره فرهنگیان مشارکت دارد، اظهار کرد: مجموع تخلفات اقتصادی انجام شده در صندوق ذخیره فرهنگیان بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: یک نفر که شرایط وام گرفتن را ندارد به آسانی و با پارتی بازی از این صندوق وام 100 میلیارد تومانی دریافت می کند و در تهران ملکی به ارزش 20 میلیارد تومان خریداری می کند و سپس بعد از دو سال که قیمت ملک افزایش پیدا نکرده است این ملک را با پارتی بازی به 100 میلیارد تومان کارشناسی می شود و ملک را به جای بدهی خود به بانک سرمایه می دهد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود، گفت: اگر در مقابل این گونه مفاسد سکوت صورت بگیرد به طور قطع حمایت از رهبر معظم انقلاب انجام ندادیم.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: اگر به دلیل دوست بودن با یک نفر چشمان خود را بر روی تمام مسائل ببندیم راه یزید را می رویم و اگر در مقابل مفاسد اقتصادی امر به معروف و نهی از منکر ترک شود اشرار بر ما مسلط می شوند.

وی عنوان کرد: بسیاری از افراد قدرت مبارزه با دختر و پسری دارند که حجاب و عفاف را به درستی رعایت نکرده اند و از کنار دزدی ها و اختلاس ها به آسانی عبور می کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به بودجه استان در سال 96 اشاره کرد و افزود: بودجه پیشنهادی خراسان جنوبی در سال 96 از سوی دولت 392 میلیارد تومان بود که به مجلس ارائه شد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: با پیگیری های مستمر نمایندگان استان بودجه سال 96 به 744 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این بودجه در مجلس تصویب شد که رقم بسیار قابل توجهی است.

وی بیان کرد: همچنین دولت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون دلار از صندوق توسعه برای ایجاد اشتغال روستائیان و شهرهای کوچک و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی یکی از چشمه های جوشان اشتغال را بحث گردشگری، صنایع دستی و فرش دانست و گفت: اخیرا در مجلس فراکسیون فرش و صنایع دستی تشکیل شد و تاکنون جلسات مکرری برگزار شده است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: دولت موظف است تمام کسانی که تمام کارگاه های فرش که دارای کد هستند و افرادی که در این کارگاه ها فعالیت دارند را بیمه و برای عرضه کالاهای آن ها کمک کند و بانک مرکزی نیز موظف است وام های خوبی برای مسکن این افراد بپردازد.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده اخیرا 160 دستگاه آنتن دیجیتال به خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرد که به زودی در تمام مناطق محروم این آنتن ها نصب می شود./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات