۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۳۱۷۸۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

سربازان دستگیرشده آمریکایی در خلیج فارس درس بزرگی برای ترامپ هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی گفت: سربازانی که در خلیج فارس از سوی نیروهای سپاه پاسداران دستگیر و با خواری و ذلت تسلیم ایران شدند یک درس بزرگ برای آگاهی ترامپ در مورد تاریخ خلیج فارس است.
محبی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در مراسم تجمع اعتراضی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌ جنوبی در پاسخ به گزافه‌گویی‌های ترامپ، اظهار داشت: اصحاب فرهنگ هنر استان، گرد هم جمع شده‌اند تا به اهانت و یاوه‌گویی آشکار رییس جمهور آمریکا علیه ملت سرافراز ایران پاسخی دندان‌شکن بدهند.

وی اذعان کرد: کشوری که تنها ۲۰۰ سال از قدمت آن می‌گذرد با این سابقه تاریخی اندک نمی‌تواند برای کشور ایران که فرهنگ و تمدن تاریخی ۳ هزار ساله دارد اظهار نظر کند.

سربازان دستگیرشده آمریکایی در خلیج فارس درس بزرگی برای ترامپ هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان ‌جنوبی با اشاره به بی‌اطلاعی ترامپ از تاریخ و جغرافیای خلیج فارس، اضافه کرد: سربازانی که در خلیج فارس توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر و با خواری و ذلت تسلیم ایران شدند یک درس بزرگ برای آگاهی ترامپ در مورد تاریخ خلیج فارس است.

محبی با بیان اینکه سپاه در قلب و جان مردم ایران است با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: اگر سپاه نبود کشور نیز نبود و سپاه نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران نیز در کشورهای مظلوم اسلامی همچون عراق و سوریه با صف تروریست‌ها مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: سپاه در مقابل همراهان آمریکا و تروریست‌ها ایستادگی کرده و تمام هم وغم سپاه نابودی تروریست‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ جنوبی خطاب به رییس جمهور آمریکا عنوان داشت: توهین به مردم و سپاه، توهین به هویت، افتخار، عزت و سربلندی مردم ایران است و پاسخ ایرانیان، همیشه مقتدارنه بوده و خواهد بود.

محبی رییس جمهور آمریکا را کم‌تجربه دانست و خاطرنشان کرد: به آمریکا می‌گوییم بر سینه سربازان و سپاهیان ایران شعار "همیشه مهیای مبارزه با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران"  نقش بسته است که اجازه تجاوز به هیچ کشوری را نخواهد داد.

*هر جا که رد پای آمریکا است، خشونت، جنگ و خون‌ریزی دیده می‌شود

وی با بیان اینکه در رأس تروریست‌های جهان آمریکا قرار دارد، اضافه کرد: در کشورهای مظلومی همچون عراق، سوریه، یمن و هر جا که رد پای آمریکا است، خشونت، جنگ و خون‌ریزی دیده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ جنوبی اذعان کرد: محبوبیت و افتخار سپاه، مقابله با تروریست‌های دست‌ساخته آمریکا و حمایت از مردم مظلوم منطقه و داعش است که سبب عصبانیت رییس‌جمهور آمریکا شده است.

محبی در پایان حمایت هنرمندان از سپاه و میهن اسلامی را به موقع و حماسی دانست و اضافه کرد: هنرمندان نفرت خود را از ترامپ و سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا قاطعانه اعلام می‌کنند./۸۸۰/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات