۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۷۷۹
آیت الله علما:

برگزاری جلسات امام حسین رمز تداوم و بقای اسلام است

آیت الله علما گفت: تعظیم شعائر دینی عامل بقا و ادامه حیات دین مبین اسلام است و همین مجالس روضه امام حسین (ع) اسلام را حفظ خواهد کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در جلسه حدیث کسا با اشاره به آثار و برکات جلسات روضه امام حسین (ع) ابراز داشت: از مجلس امام حسین (ع) هیچ کس دست خالی و بدون جواب بیرون نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تعظیم شعائر دینی عامل بقا و ادامه حیات دین مبین اسلام است و همین مجالس روضه امام حسین (ع) اسلام را حفظ خواهد کرد.

وی با اشاره به حرکت عاشورایی امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن دین اسلام قدم در مسیر پرخطری نهاد و اینگونه به شهادت رسید و ماندگار شد بنابراین نیروهای فرهنگی و انقلابی باید این مکتب را تداوم بخشند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: حرکت امروز اسلام باید حسین وار باشد، دشمنان اسلام درصدد جلسات روضه امام حسین (ع) بوده و از هیچ تلاشی برای جایگزین کردن فرهنگ منحط غربی به جای دین اسلام نمی کنند.

آیت الله علما عنوان داشت: باید حق اهل بیت (ع) را ادا کرد و قطعأ این مهم رمز موفقیت و تداوم دین مبین اسلام است.

 وی در پایان تأکید کرد: جوانان انقلابی باید بصیر، هوشیار و آگاه به وقایع روز باشند تا دچار توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب نشوند و بتوانند به خوبی از اسلام و انقلاب پاسداری کنند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات