۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۷۷۸
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کشتار مسلمانان میانمار معضل بزرگی برای امت اسلام است

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشتار مسلمانان میانمار معضل بزرگی است که دبرای امت اسلامی به وجود آمده است.
محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدولی عارفی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در جلسه نشست هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در خصوص کمک به مسلمانان میانمار اظهار داشت: کشتار مسلمانان میانمار معضل بزرگی است که در جامعه اسلامی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان میانمار در وضعیت اسفباری زندگی می کنند و در حال جان دادن هستند، گفت: دولت میانمار با حمایت استکبار جهانی خانه های مسلمانان را آتش می زنند و آن ها را قتل عام می کنند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: گاهی وقت ها انسان نمی تواند به تصاویر اسفباری که از میانمار و یمن در رسانه ها پخش می شود نگاه کند.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: در جامعه اسلامی داعش و طالبان جنایت انجام می دهند اما مسلمانان مظلوم میانمار متهم شناخته می شوند و دولت میانمار نیز آن ها را می کشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان میانمار در وضعیت خوبی قرار ندارند از این رو باید بسیار سریع کمک رسانی به آن ها انجام شود، ادامه داد: باید راهکارهای کمک به این مظلومان بررسی شود و دستگاه های اجرایی مرتبط باید کمک رسانی کنند.

حجت الاسلام محمدعلی سلم آبادی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: تبلیغات برای کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار از سوی امام جماعات و روحانیان مستقر و روحانیون طرح هجرت در مساجد انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تبلیغات به گونه ای صورت بگیرد که مردم متزلزل نشوند و آسیبی نبینند، عنوان کرد: مسلمانان میانمار و یمن با سختی‌های زیادی مواجه هستند و امروز بهترین زمان کمک به این مردم است./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات