۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۳۱۷۷۴
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم:

نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی است

امام جمعه تبریز با تأکید بر نقش نیروی انتظامی در امنیت داخلی کشور گفت: ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح در واقع آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین  سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار جمعی از کارکنان پلیس آگاهی استان، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی ترتیب یافت، با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: این سخنان گستاخانه نشان از اوج حماقت ترامپ بوده است.
وی ادامه داد: سخنان بی اساس و گستاخانه ترامپ نه تنها در روحیه مردم و دولتمردان ایران تاثیر منفی نخواهد گذاشت، بلکه باعث می شود مردم ایران و تمام نهادها و ارگان های دولتی کشور بیش از پیش باهم متحد شده و انسجام و وحدت داخلی کشور محکم تر از گذشته شود.
امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که پس از چهار سال یا نهایتا هشت سال ترامپ به لیست رؤسای جمهور ناکام امریکا اضافه خواهد شد، تصریح کرد: اظهارات اخیر ترامپ تاریخ مصرف خود را از دست داده و تنها برای دل‌خوشی رژیم صهیونیستی بوده است، هر چند باید گفت؛ هرگونه تهدید احتمالی آمریکا با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انتظامی را آبروی نظام دانست و اظهار داشت: ناجا با تمام توان و رشادت کامل از امنیت کشور و مردم محافظت می کند و هیچ سازمانی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم قرار نداشته و به همین علت مایه سربلندی نظام است.
وی تامین امنیت مردم را زمینه ساز تامین آبروی نظام دانست و گفت: ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ اقدامات سال‌های اخیر نیروی انتظامی در عرصه فرهنگ‌سازی منجر به کاهش جرائم و پیشگیری از وقوع برخی حوادث ناگوار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه با اشاره به تلاش های شبانه‌روزی پلیس آگاهی در کشف علمی جرایم افزود: پلیس ایران، توانمند، علمی و مجهز به تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته است، در این میان پلیس آگاهی پناهگاه افراد مظلوم جامعه بوده و توانسته خدمات ارزشمندی داشته باشد..
امام جمعه تبریز با بیان این‌که رسیدگی به امور مظلومان باید در راس کار و سرلوحه کارکنان پلیس آگاهی باشد، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی در دل مردم جا داشته و انتظار نیز همین بوده است؛ چراکه پلیس ایران مردمی بوده و در راستای منافع ملت تلاش می کند./935/پ
۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات