۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۱۷۶۸
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه خبر داد؛

راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه گفت: وب سایت این مدرسه علمیه برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار مرتبط با مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه به آدرس http://howzehormia.ir راه اندازی شد.
راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وب سایت حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار این مدرسه علمیه به آدرس http://howzehormia.ir راه اندازی شد.

حجت الاسلام حجت قاسم خانی، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و اعلام اخبار حوزه های علمیه در سطح عموم این سایت طراحی و آماده بازدید شد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز رسانه و اطلاعان سخن نخست را می زند، تصریح کرد: نباید حوزه های علمیه از قافله رسانه ای و اطلاع رسانی عقب باشند، فعالیت های انجام شده در حوزه های علمیه باید بیش از گذشته معرفی و در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اطلاع از اخبار حوزه های علمیه در شناخت و نگرش عمومی نسبت به حوزه های علمیه مؤثر است، ادامه داد: این سایت در بخش های مختلف با هدف ارائه اخبار و گزارشات تصویری طراحی شده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف این وب سایت، تصریح کرد: این سایت از قسمت اخبار، چند رسانه ای، بخش های مخصوص معاونت های مدرسه، مقالات علمی و بخش اخبار بسیج طلاب متشکل شده است و با گذر زمان بر امکانات آن افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم خانی ارائه محتوای علمی تولید شده در مدرسه علمیه از سوی طلاب در قالب مقالات از دیگر اهداف راه اندازی این سایت است، ابراز داشت: آشنایی به فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب از طریق این بخش ممکن است.

وی با بیان اینکه این سایت از طریق آدرس اینترنتی http://howzehormia.ir در دسترس است، ابراز داشت: همچنین کانال تلگرامی این مدرسه علمیه نیز برای اطلاع رسانی طلاب به آدرس https://t.me/howzehormia راه اندازی شده است./۸۵۴/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات