۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۵۳۱۷۶۰
آیت الله عالمی:

هیأت های اندیشه ورز خبرگان موانع پیش روی انقلاب را رصد و چاره اندیشی کنند

نماینده خبرگان با بیان این که انقلاب باید سمت و سویی داشته باشد که به هدف های اصلی خود نزدیک تر شود، گفت: موانعی که می تواند پیش روی مسیر انقلاب باشد باید بررسی و رصد و برای رفع آن ها چاره جویی شود.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تشکیل هیأت های اندیشه ورز در خبرگان، گفت: مجلس خبرگان با توجه به استعداد علمی و با توجه به این که بزرگان کشور در آن حضور دارند می تواند در زمینه رصد اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی داشته باشد.

وی افزود: مردم نمایندگان خبرگان را از شخصیت های علمی، نخبه و برجسته استان ها انتخاب می کنند، طبیعتا این نیروها از توان و استعداد فکری بسیاری برخوردار هستند که این توان فکری باید به صورت منسجم تر و کارامدتر سازماندهی شود  و در جهت نگاه به آینده انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که انقلاب باید سمت و سویی داشته باشد که به هدف های اصلی خود نزدیک تر شود، اظهار داشت: جنبه های اثباتی و نفی اهداف انقلاب و موانعی که می تواند پیش روی مسیر انقلاب باشد باید بررسی و رصد و برای رفع آن ها چاره جویی شود.

وی ادامه داد: آن چه که رهبر معظم انقلاب از نمایندگان خبرگان خواسته اند امری بسیار مهم است  و خوشبختانه از آن زمان به بعد اعضای خبرگان برای اجرای این کار اهتمام ویژه و مضاعفی دارند.

آیت الله عالمی با اشاره به سازوکارهای تشکیل هیأت های اندیشه ورز در خبرگان، ابراز داشت: سازوکار فکری تشکیل هیأت اندیشه ورز باید توسط کمیسیون ها و هیأت رییسه خبرگان ایجاد شده و آن ها را سازماندهی کنند.

وی عنوان کرد: برنامه ها و فعالیت ها باید جهت دهی شده و به صورت جدی کارها انجام شود، در آینده این کار انجام می شود و شاهد هستیم که کمیسیون ها در این راستا فعال تر شده و جلسات کمیسیون ها بیشتر شده است و بحث های خوبی مطرح می شود./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات