۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۳۱۷۵۸
امام جمعه بابلکنار:

آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در سطح جهان است

امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در سطح جهان است، گفت: با قرارگرفتن سپاه در لیست سازمان های تروریستی آمریکا فرقی بین ارتش آمریکا و گروه تروریستی داعش قائل نمی شویم و آمریکا باید تاوان این جسارت و حماقت خود را بپردازد.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امشب در جمع بسیجیان شهرستان بابل در مسجد جامع شهر مرزیکلا با اشاره به تحریم های آمریکا علیه سپاه پاسداران و تروریستی خواندن این نهاد انقلابی، گفت: سپاه پاسداران نهادی محبوب و مردمی برخاسته از متن و بطن ملت ایران است و گنجاندن این نهاد در لیست تروریستی آمریکا از خصومت دولت آمریکا با ملت ایران ناشی می شود.

وی افزود: سپاه نهادی ضد تروریستی است و دلیل شکست دادن گروه های تروریستی دست پروده آمریکا در منطقه، موجب عصبانت نظام سیاسی آمریکا را فراهم کرد.

مسؤول پیشین نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از ارکان مهم اقتدار ملی، حافظ امنیت و هویت اسلامی و یاری گر ملت های مستضعف و ستم دیده منطقه است.

وی با اشاره به استقرار نظامیان آمریکا در 50 پایگاه نظامی در سطح کشورهای منطقه، ادامه داد: آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در سطح جهان است و ارتش آمریکا با کشتار زنان و کودکان بی دفاع در کشورهای مختلف باید به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی شود.

حجت الاسلام بابائیان تاکید کرد: با قراردادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی ما دیگر فرقی بین ارتش آمریکا و گروه تروریستی داعش قائل نمی شویم و آمریکا باید تاوان این جسارت و حماقت خود را بپردازد.

وی با بیان این مطلب که قدرت دفاعی ایران برتری نظامی آمریکا و هم پیمانان این کشور در منطقه را به چالش کشیده است، گفت: ما به این علت منطقی به دنبال توسعه قدرت دفاعی و موشکی خود هستیم که هر روز توسط آمریکا و سگ نگهبان او در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی تهدید به حمله می شویم و قدرت نظامی ایران یک قدرت بازدارنده و مایه اقتدار ما است.

استاد حوزه علمیه آمریکا را تنها کشور استفاده کننده از بمب هسته ای در جهان بیان کرد و اظهار داشت: آمریکا با پیشینه خطرناک خود در استفاده از قدرت هسته ای و تعداد بالای کلاهک های هسته ای در زرادخانه های خود یک تهدید بالقوه و بالفعل علیه امنیت و صلح جهانی است.

وی افزود: سپاه پاسداران یکی از اساسی ترین کانون های قدرت نظام اسلامی و بخش مهم از نیروهای مسلح کشور است که هر ایرانی به داشتن این نهاد مردمی قدرتمند به خود می بالد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این مطلب که  سپاه مظهر امنیت ملی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز همه ایرانی ها با دفاع همه جانبه و وحدت در برابر دشمنی ها و زیاده خواهی های آمریکا و نظام استکبار جهانی، همانند چهار دهه گذشته مقاومت و ایستادگی خود را به نمایش می گذارند./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات