۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۳۱۷۵۳
با برگزاری همایشی؛

خیران و فعالان اردوهای جهادی تجلیل شدند

همایش تجلیل از خیران و فعالان اردوهای جهادی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم عصر امروز در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
اردوی جهادی طلاب در مناطق محروم خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با برگزاری همایشی از از خیران و فعالان اردوهای جهادی تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم مرادی فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم با اشاره به اهمیت فعالیت های جهادی عنوان کرد: بعد از دفاع مقدس، نیروهای مؤمن و انقلابی به موضوع سازندگی و اردوهای جهادی روی آوردند.

وی افزود: کارهای بسیار بزرگی از سوی جهادگران بسیجی انجام شده است که نقش بسیار مهمی در زدودن محرومیت از چهره کشور داشته است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم تصریح کرد: ان شاء الله در آینده ای نزدیک گروه های جهادی بتوانند مناطق ویران شده جبهه مقاومت را نیز بازسازی کنند و محرومیت آنها را نیز از بین ببرند.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی صورت گرفته در این ناحیه خاطرنشان کرد: بیش از 700 نفر روز اردوهای هفت روزه، 350 نفر روز اردوهای یک روزه برادران و 120 نفر روز اردوهای یک روزه خواهران در سال جاری توسط نیروهای جهادگر بسیجی این ناحیه برگزار شده است.

مرادی اضافه کرد: اردوهای جهادی از این پس دارای شناسنامه می شوند و بنابر برنامه ریزی های انجام شده قرار است با همکاری مسؤولان مناطق محروم، طرح های سه ساله محرومیت زدایی از سوی جهادگران بسیجی در مناطق محروم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در 100 نقطه از کشور قرارگاه های محرومیت زدایی تشکیل شده است تا چهره کشور از محرومیت ها پاک شود.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های انجام شده در مناطق محروم، ارائه خدمات پزشکی است که این فعالیت ها نیز شناسنامه دار می شوند و خدمات ارائه شده در سالهای مختلف ثبت و روند بهداشتی و پزشکی طی فرآیندی سه ساله پیگیری می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه توسعه و اشتغال در مناطق روستایی با سرمایه و مدیریت اهالی روستاها از دیگر برنامه هایی است که سبب شده تا با هزینه های اندک و تسهیلات یک تا 5 میلیون تومانی، اشتغالزایی در روستاها انجام شود.

گفتنی است در ادامه این همایش، از خیران و فعالان اردوهای جهادی تجلیل به عمل آمد.

سید مجتبی موسوی، محمدعلی اسماعیلی، سید مصطفی حسینی، رضا یزدی، مهدی بسطام خانی، محمدرضا یوسف زاده، رضا یوسف زاده و خانم وفایی از خیران جهادی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین سیداحمد مهدی نژاد، مهدی صالحی، سید احمد صدرنژاد، محمد نیک نام، مهدی مهری و احمدعلی مهدی پور نیز به عنوان سرگروه های جهادی مورد تقدیر قرار گرفتند./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات