۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۱۷۴۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی:

علما دشمنی آمریکا و اسرائیل با اسلام را بر اساس قرآن به مردم تبیین کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: علما و روحانیان با تفسیر قرآن دشمنان واقعی اسلام را به مردم معرفی کرده و از ظرفیت شهادت طلبی جوانان مسلمان برای نابودی دشمنان بهره بگیرند.
همایش نقش علما در بصیرت امت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عسکر فعال آذر امروز در همایش نقش علما در بصیرت امت اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان در شهرستان پیرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: اسلام کابوس استکبار جهانی و تنها نیرویی است که می تواند با سلطه جهانی مبارزه کند بنابراین در طول تاریخ استکبار جهانی با تمام توان برای مقابله با دین اسلام تلاش کرده است.

وی گفت: جریان قومیتی عرب، ترک و فارس رنگش را باخته و درحال حاضر دشمن برای مقابله با اسلام به ایجاد گروههای تکفیر و داعش روی آورده تا به دست مسلمانان، اسلام را به نابودی بکشانند.

حجت الاسلام فعال آذر افزود: در جریان داعش و نابودی اسلام به دست مسلمانان و به نام اسلام، از ظرفیت معنوی و شهادت طلبی مسلمانان علیه خودشان بهره گرفته اند. جریان داعش همچون بت پرستی دو پیام منفی و مثبت دارد؛ پیام مثبت خداجو بودن انسان و پیام منفی تعیین اشتباه مصداق است.

وی اذعان داشت: در جریان تکفیر و داعش ظرفیت و پتانسیل اسلام که همان جهاد و شهادت طلبی است، به صورت منفی از سوی استکبار بهره برداری شده و جوانان مسلمان ما علیه مسلمانان و اسلام تحریک می شوند‌.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی تأکید کرد: علما و روحانیان با تفسیر قرآن به جوانان بگویند که بزرگترین دشمن مسلمانان یهود است و چرا یهود در آرامش به سر می برد و جوانان ما جانشان را از دست می دهند، آمریکا در امنیت است و جوانان ما کشته می شوند.

حجت الاسلام فعال آذر تصریح کرد: دولتهای دست نشانده آمریکا و اسرائیل در منطقه که به راحتی شیرهای نفت را برای بشکه های استکبار باز می کنند بدانند که یهود و نصاری( آمریکا و اسرائیل) هیچ گاه از ما راضی نخواهند شد تا زمانی که ما دست از دین خود برداریم.

وی اضافه کرد: اگر امروزه داعش و تکفیر و جریانات النصره و .. به وجود آمده است تقصیر  ماست که دشمن را به خوبی معرفی نکرده ایم؛ علما باید دشمن اصلی اسلام همان اسرائیل و آمریکا را به جوانان مسلمان بشناسانند تا جوانان دوست و دشمن واقعی را از هم تشخیص دهند.

حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به توطئه جدید دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان اذعان کرد: درحالی که خودشان مرزهای جغرافیایی را برداشته اند در خاورمیانه مرز جدید طراحی می کنند که جریان اقلیم کردستان نیز در همین راستاست.

وی اعلام کرد: بحرین را قبل از انقلاب سال ۴۷ از ایران جدا کردند و امروز بحرین در مشکل است و همین امر سرنوشت اقلیم کردستان خواهد بود که به دنبال جدایی از کشور عراق  است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که جدایی اقلیم کردستان از عراق را خیانت می دانند، گفت: تقسیم کشورها و ایجاد تفرقه در آنها سیاست فرعونی است که آمریکا و اسرائیل دنبال می کنند.

حجت الاسلام فعال آذر گفت: در زمان پیامبر اکرم (ص) و خلفا راشدی، حکومت جهانی اسلام بود که از ما گرفتند و برای خود جهانی سازی را مطرح کردند، پول واحد درهم و دینار را از جهان اسلام گرفتند و یورو را به عنوان پول واحد به کار بستند و در حال حاضر به دنبال مرزبندی بین مسلمانان هستند درحالی که خودشان مرزی ندارند بنابراین باید پشت پرده این توطئه ها را دید.

وی  متذکر شد: دشمن کشورهای اسلامی اسرائیل و آمریکاست که به منظور تامین منافع اقتصادی خود و ایجاد حکومت جهانی برای خودشان به هر توطئه ای متوسل می شوند.

حجت الاسلام فعال آذر در پایان تأکید کرد: علما و روحانیون باید با معرفی دشمنان واقعی اسلام، از ظرفیت شهادت طلبی جوانان مسلمان برای نابودی دشمنان بهره بگیرند همانطور که این امر در هشت سال دفاع مقدس انجام شد./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات