۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۷۳۴
آیت الله طبرسی:

مشکلات با شعار و وعده های بی پشتوانه رفع نمی شود

آیت الله طبرسی با اشاره به این که برخی ها تنها به شعار دادن عادت کرده اند، گفت: رفع مشکلات جامعه تنها با شعار و وعده دادن ممکن نیست؛ بلکه نیازمند مدیریت انقلابی و جهاد گونه در سطح مدیریت ها هستیم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مرکز استان با اشاره به این که مدیریت در جامعه اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: مسؤولان و مدیران نظام اسلامی باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز پیشبرد امور در کشور نیازمند مدیریت جهانی و انقلابی است، افزود: اگر این نوع مدیریت در بخش های مختلف جامعه نهادینه شود شاهد زشد و تعالی کشور خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت تقویت مدیریت جهادی و انقلابی در کشور تأکید داشته و دارند، تصریح کرد: رمز برون رفت کشور از مشکلات تحقق مدیریت جهادی و انقلابی است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که یک مدیر در نظام اسلامی باید تلاش کند تا در دوره مدیریت خود آثار ماندگاری از خود بر جای بگذارد، تصریح کرد: عمر مدیریت ها در کشورمان کوتاه است و مسؤولان باید تنها از این ظرفیت ها برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم بهره گیرند.

امام جمعه ساری، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مدیران و مسؤولان کشور به کار گرفتند، افزود: اگر در همه سطوح کشور وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان وجود داشته باشد شاهد شکوفایی در همه بخش های کشور خواهیم بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن از پیشرفت کشور عصبانی است و تلاش می کند سدی در برابر پیشرفت های کشورمان ایجاد کند، بیان داشت: اما مسؤولان و مردم باید با وحدت و همبستگی تنها در فکر شکوفایی بخش های مختلف کشور باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شورا به عنوان مظهر همدلی و کار جمعی در کشورمان یاد کرد و با بیان این که وحدت در مدیریت شهری رمز پیشرفت شهر است، تصریح کرد: اگر در حوزه مدیریت شهری وحدت و همدلی وجود نداشته باشد این مردم هستند که متضرر خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه رمز پیشرفت و آبادی شهر را هماهنگی و همدلی مدیریت شهری عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات شهری با هماهنگی و مدیریت شهردار و اعضای شورا رفع خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که باید در رفع مشکلات شهری اولویت ها را مشخص کرد، خاطرنشان کرد: بدون مشخص شدن اولویت ها و برنامه ریزی مناسب در این خصوص نمی توان به رفع مشکلات امیدوار بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که برخی ها تنها به شعار دادن عادت کرده اند، تصریح کرد: رفع مشکلات جامعه تنها با شعار و وعده دادن رفع نخواهد شد بلکه نیازمند مدیریت انقلابی و جهاد گونه در سطح مدیریت ها هستیم.

امام جمعه ساری با بیان این که هیچ کس جز دشمن از اختلاف و تفرقه میان مسؤولان سود نخواهد برد، بیان داشت: مسؤولان تنها در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اعضای شورا نمایندگان مردم و از درون خود جامعه هستند، تصریح کرد: اعضای شورا منبعث از خود مردم هستند  و ازسوی هيچ نهادي منصوب نشده اند بلکه با رأي و انتخاب مستقيم مردم بر سر كار آمده اند به همین دلیل احساس مسؤوليت بايد در آنها بيشتر از ساير مسؤولان باشد.

وي با اشاره به این که مردم مردم با وجود كثرت كانديداها نه نفر در مرکز استان انتخاب كرده اند، افزود: دلیل این انتخاب آن است كه مردم عملكرد چهار ساله شوراي قبل را ديده اند و به همین دلیل اگر اعضای فعلی شورا با يكديگر همدل و متحد باشند هيچ كسي نمي تواند جلوي عزم آنها را بگيرد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم اعضای فعلی شورا را بر اين كرسي نشاندند و بخاطر مردم بايد همدل و همفكر باشند ضمن اينكه تلاش آنها نيز بايد برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم مضاعف شود.

آيت الله طبرسي با بيان اين كه اعضاي شوراي شهر بيش از هر چيز ديگري بايد به حفظ سلامت كاري خودشان فكر كنند، گفت: متأسفانه عده اي در همين شهر به دنبال كارشكني هستند و چشم ديدن توسعه ساري با اين شتاب را ندارند.

وي با تشكر از تلاش هاي شوراي دوره چهارم و شهردار ساري اذعان داشت: مثل هميشه دوست داريم مركز استان جايگاهش را پيدا كند و شهرداران ديگر شهرها مي گويند شهردار ساری الگوي ما است و به همین دلیل وقتي در گذشته بايد با چكمه از بعضي خيابان هاي ساري عبور مي كرديم اما امروز شاهد بهترين وضع هستيم خود جاي قدرداني دارد.

نماينده ولي فقيه در مازندران با تأكيد بر اين كه شهردار فعلی ساری به عنوان شهردار خدماتش را به تنهايي انجام نداده افزود: اين دستاوردها با همفكري و همدلي اعضاي شوراي شهر حاصل شده است و راز موفقيت اعضاي شورا هم برادري و همراهي با شهردار است و در اين راه هر كمكي از دستم بر بيايد كوتاهي نخواهم كرد.

وي اجراي صحيح طرح جامع شهري، ايجاد سايت اداري در مركز استان و همچنين طرح احداث كمربندي با استفاده از تونل هاي زير زميني براي كاهش ترافيك در مركز استان را حياتي دانست و تأكيد كرد: ضرورت اجراي اين پروژه ها با توجه به افزايش چشمگير جمعيت بسيار مهم تر از قبل شده است.

آيت الله طبرسي در پايان به انتقادات صورت گرفته به شهرداري در خصوص بدهي هاي آن اشاره و خاطرنشان كرد: همه ما مي دانيم شهرداري تهران با آن عظمت با بيش از سی هزار ميليارد تومان تحويل داده شده است بنابراين همه شهرداري ها بدهي دارند به همین دلیل معتقدم اين صحبت ها براي تضعيف روحيه اعضاي شورا و شهردار مطرح مي شود كه زياد نبايد به آنها توجه كنند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات