۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۷۲۴

واکنش مدیران حوزه علمیه کرمانشاه به سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا

مدیران حوزه علمیه کرمانشاه در واکنش به سخنرانی گستاخانه رییس جمهور آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
مدیران حوزه علمیه کرمانشاه

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در خصوص اقدامات خصمانه آمریکا و متحدانش گفت: اتحاد و همدلی میان مسلمانان از وجود اختلاف و درگیری ها پیشگیری کرده و عامل انسجام و یکپارچگی صفوف و در نهایت پیروزی مسلمانان خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: مسؤولان با وجود اختلافات سلیقه‌ ای و طبیعی و اختلاف در امور جزئی و فرعی باید در برابر دشمنان بالفعل و بالقوه خود، در جهت حفظ و دفاع از ایران اسلامی و دسترسی به اهداف اساسی و اصولی در ابعاد گوناگون همسو و همفكر و هم‌ مرام باشند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران باید با تمام توان و برنامه ‌های منسجم و همسو، از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به چهره سیاه و خصمانه آمریکا اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب آمریکا را قابل اعتماد می داند امروز دولتمردان باید بیانات رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام کرمی نیا سپاه را مایه اقتدار و عزت انقلاب دانست و ادامه داد: اقتدار سپاه سبب ترس و حقارت دشمنان انقلاب شده زیرا سپاه عامل خنثی سازی دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی علیه مسلمانان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان مطرح کرد: بسیج و سپاه در عراق، سوریه، لبنان و یمن به عنوان یک بازوی توانمند عمل کرده و طبیعی است که دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران بترسند.

آمریکا درصدد حکومت بر جهان است

حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور ابراز داشت: آمریکا یک نظام استکباری بوده و افزون بر منافعی که برای خویش دنبال می کند درصدد حکومت بر جهان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور تصریح کرد: سخنان برخی از سران آمریکا نشان داد که نگران کاهش تسلط آمریکا بر جهان هستند بنابراین اگر ببینند کشوری همچون ایران با انقلاب اسلامی از زیر سلطه آنها خارج شده و به راحتی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد و سعی دارد کشورهای مستضعف را هم از سلطه استکبار نجات دهد خشمگین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آمریکای جنایتکار نیرنگ خویش را با تحریم، توطئه و جنگ نرم  اعمال می کند و همچون حکام سابق با فحاشی، توهین و پرده دری درصدد اعلام قدرت است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اتحاد هرچه بیشتر مردم و مسؤولان گفت: اتحاد، انقلاب و اسلام را از توطئه های دشمنان مصون می دارد بنابراین مردم و مسؤولان نسبت به این مهم باید انسجام بیشتری داشته باشند.

 حجت الاسلام عطایی با اشاره به برجام و اعتماد به شیطان بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به عدم اعتماد به شیطان بزرگ تأکید کرد بنابراین مسؤولان مربوطه باید در خصوص برجام و اجرای آن به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: با سران کفر مذاکره نکنید و اگر لازم شد جهاد کنید زیرا آنها عهد و پیمان ندارند، بنابراین با توجه به سابقه تاریک شیطان بزرگ، مذاکره و اعتماد نتیجه ای جز سقوط و تباهی ندارد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سپاه مایه عزت و امنیت کشور است اظهار داشت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و ظرفیت خویش از دستاوردهای انقلاب پاسداری می کند.

وی در پایان تأکید کرد: حفظ استقلال کشور مرهون مجاهدت و رشادت پاسداران غیور این سرزمین و نیروهای نظامی است بنابراین حمایت از این عزیزان وظیفه همگانی است.

کینه توزی و دشمنی در ذات سیاستمداران آمریکایی است

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به کینه توزی آمریکا ابراز داشت: کینه توزی و دشمنی در ذات سیاستمداران آمریکایی است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: کینه ‌توزی و دشمنی در درون آمریکایی ‌ها نهادینه شده و نسبت به هرگونه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: پافشاری ایران بر اهداف انقلاب اسلامی سبب کینه توزی دشمنان به ویژه دولتمردان آمریکا در مقابل ایران شده است، انقلاب اسلامی همواره نسبت به مبارزه با استکبار پیشقدم بوده و استکبار جهانی نسبت به این مهم به شدت عصبانی است.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین اظهار داشت: رییس جمهور مستبد آمریکا با داد و فریاد، توهین و فحاشی در مجامع بین‌ المللی آبروی کشورش را می ‌برد در نتیجه این رفتارها نشان می‌دهد که ایران اسلامی هر اقدامی که تا به امروز در جهت افزایش توانمندی ‌های خود برداشته به موقع و به جا بوده است.

حجت الاسلام قدمی بیان داشت: در چند سال گذشته انقلاب اسلامی نیروهای تکفیری داعش را زمین گیر کرده و این یک پیروزی و افتخار برای ایران اسلامی محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به وظایف مردم و مسؤولان نسبت به سخنان رییس جمهور آمریکا مطرح کرد: اتحاد و یکپارچگی وظیفه همگان است بنابراین باید به دستورالعمل قرآن کریم که همان استواری و حفظ هیمنه و استحکام جامعه است عمل کرد.

وی تأکید شد: هنگامی که جامعه دست از اختلاف برداشته و تنازع را به کناری نهد، دلها به هم نزدیک شده و صفوف آنها منسجم و مستحکم تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف و به خصوص امنیتی و نظامی خدمات فراوانی برای نظام داشته است تا جایی که امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود بنابراین نباید نقش سپاه را کمرنگ دید بلکه باید از این بزرگمردان حمایت و تقدیر کرد./8571/ت301/ب1

ارسال نظرات