۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۷۲۰
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

دولت مستبد در روز قیامت با ذلت و خواری مواجه می شود

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که دولت مستبد در روز قیامت با ذلت و خواری مواجه می شود.
حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در مراسمی که در منطقه حبوش لبنان برگزار شد، گفت: کسی که می خواهد بداند در روز قیامت چگونه محشور می شود باید اعمال خود را بسنجد. ایمان به هیچ وجه فردی نیست بلکه ارزش اخلاقی و راه و روش زندگی و شیوه اندیشه به شمار می آید.

وی افزود: ایمان پایه و اساس دولت است زیرا خداوند معیاری قرار داده و تأکید کرد که هر که حق مردم را خورده و استبداد در پیش گرفته و از دولت برای منافع خود استفاده کند روز قیامت به صورت ذلیلانه و به دور از بهشت در آتش خواهد افتاد.

این روحانی لبنانی بر لزوم توجه به عدالت و تقدیم بهترین خدمات و امکانات به شهروندان این کشور تأکید کرد و اظهار داشت: در حالی که خداوند از ما می خواهد به همه مردم بدون توجه به رنگ و طبقه و دین و عقیده خدمت کنیم شاهد طایفه گرایی تنگ نظرانه ای در لبنان هستیم.

حجت الاسلام قبلان ادامه داد: ما باید افکار و ذهن هایمان را از طایفه گرایی و مذهبی گرایی احمقانه که کشور را کشته و ملت را به قتل می رساند به شدت دوری کنیم. کشور به نظارت بزرگ و همبستگی ملی آگاه بیشتر و تصمیم گیری سیاسی مبتنی بر عدالت اجتماعی نیاز دارد.

وی تأکید کرد که باید به خود و خانواده ها و جوانان و دختران و جامعه و وطنمان اعتماد کرده و خود را برای رسیدن به آخرتی مطلوب آماده کنیم./980/ب903/د

ارسال نظرات