۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۳۱۷۱۸
امام جمعه ساوه:

عصبانیت ترامپ به دلیل شکست های پیاپی آمریکا در منطقه است

امام جمعه ساوه گفت: دشمن در طرح جدیدش با اقلیم کردستان هم شکست خورد و ترامپ به دلیل شکست های پیاپی آمریکا در منطقه بحث تحریم های جدید علیه ایران را مطرح می کند.
 امام جمعه ساوه

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در خصوص فشارها و تهدیدات جدید رییس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران  گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران استکبار ستیزی و مقابله با منافع نامشروع نظام های سلطه گر که از قبل عادت به استکبارگری در کشورهای اسلامی و به ویژه ایران کرده بودند، است.

وی افزود: دشمن همواره در حال مقابله با نظام استکبارستیز جمهوری اسلامی ایران است و با راه اندازی جنگ های داخلی، جنگ تحمیلی ایران و عراق، تقویت گروه های شورشی، حمله های نرم فرهنگی، تهدیدات اقتصادی، ناامن کردن مرزها، ایجاد جنگ های نیابتی و تشکیل داعش به بهانه عراق و سوریه با هدف ایران، سعی در براندازی نظام دارد ولی در همه نقشه های شومش محکوم به شکست است.

سوت نابودی حیات داعش به صدا در می آید

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه با شش سال مقاومت و پایداری جبهه بیداری، داعش و اربابانشان شکست خوردند، اظهار کرد: سوت نابودی حیات داعش در حالی به صدا در می آید که دشمن در طرح جدیدش با اقلیم کردستان نیز شکست خورده  و این آدم شکست خورده برای اعلام جرزنی های خود بحث تحریم های جدید را مطرح می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ترامپ دیوانه نیست بلکه دیوانه نما است و قصد دارد باج های خود را از ایران تکمیل کند و زمانی تحریم ها را در ایران آغاز کرد که فکر می کند ایران مستاصل مانده و چاره های جز پناه به آمریکا، پذیرش برجام موشکی، کناره گیری از نفوذ در یمن و منطقه را ندارد.

وی پیش بینی های مقام معظم رهبری را پیامبرگونه دانست و گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود  تاکید کردند که درباره آینده مذاکرات هسته‌ای خوشبین نیستند.

سپاه یعنی کل کشور و کل انقلاب

امام جمعه ساوه در خصوص دستاوردها و افتخارات سپاه برای کشور ادامه داد: سپاه یعنی کل کشور و کل انقلاب؛ سپاه یک نیروی نظامی نیست  بلکه مسؤول و پاسدار حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ کل کشور یک طرف سپاه یک طرف، سپاه در دل ملت ما جای دارد و حافظ امنیت ارزش ها و عزت ماست.

حجت الاسلام حسینی مهمترین درس برجام و مذاکرات را ممنوعیت فاصله گرفتن از فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: در مقابله با دشمن وادادگی و اعتماد به دشمن ممنوع است و همواره باید سخنان پیش بینی های ولایت فقیه را چراغ راه مسیر قرار دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه برجام را تجربه تلخی عنوان کرد که باید از این تجربه تلخ بهره گرفت و با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌های دشمن شکست خورده و زبون ایستادگی کرد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات