۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۳۱۷۱۵
رحیم پور ازغدی:

سیاسیون خوشبین به آمریکا الفبای سیاست را نمی شناسند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سیاسیونی که توانستند دربرجام به آمریکا اعتماد کنند و نسبت به آن خوشبین بودند یا الفبای سیاست را نمی شناسند و یا ساده لوح هستند که سرمایه های کشور را به باد می دهند.
رحیم پور ازغدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست «مجاهد یا منافق» که عصر امروز 23 مهر در نمازخانه دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: برخی امروز پس از شنیدن سخنان رییس جمهور آمریکا مواضع دو سال قبل خود را درباره برجام تغییر داده اند.

وی افزود: همان افرادی که در دو سال قبل این موضوع را نایده گرفتند که آمریکا قابل اعتماد نیست و از طرفی سبب شدند که نخبگان هسته ای به خارج از کشور بروند و یا در منصب های کارمندی غیر از تخصص خود مشغول به فعالیت شوند و پس از اینکه ایران به همه تعهدات خود عمل کرد آنان پس از این زمان به همان چیزی رسیدند که دلسوزان انقلاب دو سال قبل گفته بوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به خوشحالی خیابانی برخی پس از برجام، گفت: در آن زمان دو گروه تشکیل شدند که برخی طرفدار تحریمها و طرف دیگر مخالف تحریمها بودند در حالی که واقعیت پشت چهره آمریکا پنهان شده بود.

وی با بیان اینکه نمایان شدن چهره فریب کار آمریکا فقط مربوط به برجام نیست و ملت ایران از سال های گذشته این چهره را درک کرده بوند، اظهارکرد: در واقع سیاسیونی که توانستند به آمریکا اعتماد کنند و نسبت به آن خوشبین بودند یا الفبای سیاست را نمی شناسند و یا ساده لوح هستند که سرمایه های کشور را به باد می دهند.

رحیم پور ازغدی در بخش دیگری از سخنان خود به چگونگی شکل گیری جبهه منافقین پرداخت و گفت: در واقع آنان انقلابیون را به گونه ای شکنجه می دادند که ساواک در طول عمر خود این کار را انجام نداده بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه گروهک منافقین همانند سگ شکاری آمریکا هستند که از اسرائیل هم پول می گرفتند و همانند یک پیمانکار عمل می کردند، اظهار کرد: آنان برای هر دیدگاهی کار می کنند تا فقط خودشان بمانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این مطلب که شروع فعالیت آنان نادرست بود که همراه با کاشت بذر خیانت بود، تصریح کرد: انحراف گروهک منافقین از اواخر دهه 50 شروع شد که آنان برای سازمان های سیاه و پنتاگون و سرویس های جاسوسی اسرائیل، انگلیس، آل سعود و مصر کار می کردند و تبدیل به یک فاحشه سیاسی شدند./934/پ202/ب1

ارسال نظرات