۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۶۵۳

فراخوان مقاله با موضوع «خانواده و ضعف سواد در مصرف فضای ‏مجازی» ‏

دفتر تبلیغات اصفهان از طلاب و اندیشمندان برای نگارش و ارسال مقاله با موضوع «خانواده و ضعف سواد در مصرف ‏فضای ‏مجازی و سایبر» برای درج در ویژه نامه فضای مجازی فصلنامه اخلاق دعوت می کند.
سواد فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سبک زندگى نوعى نظم منطقى در مصرف کالاهاى فرهنگى است که با کمک آن وجوه تمایز و تشابه مصرف ‏کنندگان فرهنگى قابل بازشناخت است، نگاه این است که با ایجاد تعادل و اعتدال و بالابردن سطح سواد مصرف ‏فرهنگی مردم با توجه ویژه به خانواده‌ها از آسیب خانواده در برابر مصرف کالاهای فرهنگی مرتبط کاسته شود.‏

دفتر تبلیغات اصفهان از طلاب و اندیشمندان برای نگارش و ارسال مقاله با موضوع «خانواده و ضعف سواد در مصرف فضای ‏مجازی و سایبر » برای درج در ویژه نامه فضای مجازی فصلنامه اخلاق دعوت می کند که به مقالات پذیرفته شده حق التألیف تعلق می‌گیرد‏.

این ویژه نامه از میان گروه‎ ‎‏‌های گوناگون کالاهای فرهنگی تنها  به فضای مجازی و سایبر اختصاص یافته و به بررسی ‏تأثیر اخلاقی آن بر خانواده می پردازد و در صدد است سواد خانواده‌ها در مصرف فضای مجازی با نگاهی اخلاقی به ‏مسأله افزایش یافته و سبک زندگی آنان به سوی اخلاق مداری و معنویت‌گرایی و دین محوری حرکت کند.

سرفصل‌های این ویژه نامه در چهار قسمت ‏ ضعف سواد خانواده‌ها در برخورد با مصرف فضای مجازی از نگاه اخلاقی (چیستی مسئله)‏ ، ‏ بررسی علل و عوامل و زمینه‌های اخلاقی ضعف سواد در مصرف فضای مجازی در خانواده (چرایی مسئله)‏ ، تأثیرات منفی اخلاقی مصرف فضای مجازی بر خانواده‌ها در روابط زناشویی و فرزندان (پیامدها)‏ و ‏ ‏بررسی راهکارهای اخلاقی ارتقاء سواد مصرف فضای مجازی در خانواده‌ها، (راهکارها) تنظیم خواهد شد.

‏شایان ذکر است برای ارسال مقالات باید چکیده مقالات در سایت فصلنامه اخلاق به نشانی ‏http://akhlagh.morsalat.ir/‎‏ بارگذاری شود و مقالات باید در سطح ‏علمی پژوهشی باشد، همچنین برای آشنایی بیش‌تر با موضوع عام «مصرف کالاهای فرهنگی» فایل ضمیمه ای در نظر گرفته شده که لازم است مود مطالعه قرار گیرد.

مهلت نهایی ارسال چکیده مقالات تا دهم آبان 1396 است و در صورت پذیرفته شدن چکیده‌ها برای تدوین مقاله با نویسندگان تماس گرفته خواهد شد. /869/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات