۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۳۱۶۲۲
۲۵ و ۲۶مهر ماه؛

گردهمایی ائمه جمعه به میزبانی استان لرستان برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه به میزبانی استان لرستان خبر داد و گفت: این همایش در دو روز با حضور ائمه جمعه پنج استان برگزار می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در جمع خبرنگاران گفت: گردهمایی ائمه جمعه پنج استان در روزهای 25 و 26 مهر ماه جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گردهمایی ائمه جمعه به میزبانی استان لرستان  و با حضور نمایندگان ولی فقیه استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام وهمدان برگزار می شود، افزود: رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مهمان ویژه این همایش است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی محوریت برگزاری این همایش را تحکیم بنیان خانواده، رشد جمعیت و آسیب شناسی آن، گفتمان سازی تسهیل ازدواج آسان و موفق، علل فروپاشی خانواده در غرب، جایگاه زن در خانواده، نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده را از جمله محورهای برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی در ادامه بیان داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب های اجتماعی را از دیگر محورهای برگزاری این همایش عنوان کرد.

گفتنی است، گردهمایی ائمه جمعه استانهای خوزستان، کرمانشاه، ایلام وهمدان به میزبانی استان لرستان در روزهای 25 و 26 مهر ماه جاری با حضور نمایندگان ولی فقیه این استان ها، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد./9451/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات