۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۳۱۶۱۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

سخنان ترامپ بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزود

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه گسترش اندیشه تشیع و انقلاب اسلامی برای آمریکا قابل تحمل نیست، گفت: سخنان ترامپ بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، آوازه شدن نام خلیج فارس، ارزش و اقتدار سپاه پاسدارن و اتحاد ملت ایران افزود.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پیام های قیام عاشورا عدم زندگی با ظالمان و ستمگران و  دوری از زندگی ذلت بار است، ابراز داشت: در زمان کنونی چنین درسی مورد نیاز جهانیان به ویژه ایرانیان است؛ زیرا انقلاب اسلامی بر مبنای قیام امام حسین(ع) بوده و با ظلم و ظالم همخوانی نداشته و شعار همیشگی «هیهات منا الذله» را سر می دهد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به ضرورت بازخوانی فرامین امام خمینی(ره) درباره ظلم و استبداد، مبارزه با استکبار و آمریکا اشاره کرد و گفت: امام راحل به آمریکا بی اعتماد بوده و محور کدخدایی جهان را نپذیرفته و تعبیر گرگ درنده خوی منفعت طلب را درباره این کشور به کار کرد و در سخنی دیگر بیان داشت که در برابر بینش جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی، آمریکا غلطی نخواهد کرد.

این مقام مسؤول در ادامه بازخوانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که همان فرامین امام امت است، خواستار و افزود: تأثیرگذاری گفتمان و مواضع انقلاب اسلامی آمریکایی ها را آشفته کرده و ترامپ اقرار داشته شعار مرگ بر آمریکا برایشان سنگین و خواب را از آنها ربوده است.

حجت الاسلام سپهر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را ذکر الهی و عمل صالح و برائت از مشرکان قرآن، پیامبر(ص) و اسلام دانست و تصریح کرد: اندیشه جمهوری اسلامی خاورمیانه و خیزش بیداری اسلامی را تحت الشعاع قرار داده و اثرگذاری مدیریت رهبر معظم انقلاب را در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین، یمن و فلسطین شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی امروزه میلیون ها شیعی در نیجریه وجود دارد چنان که اندیشه تشیع و جمهوری اسلامی در غرب با به راه انداختن دسته های سینه زنی و عزاداری، جهان را در برگرفته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه گسترش اندیشه تشیع و انقلاب اسلامی برای آمریکا قابل تحمل نیست، ابراز داشت: گفتمان آمریکا و ترامپ نشان دهنده اثرگذاری جمهوری اسلامی و اندیشه پویای شیعه است و دست و پازدن های ترامپ در مقایسه با سایر رؤسای جمهور سابق آمریکا تنها شیپور زدن و پارس کردن را بلد است.

این مقام مسؤول به ناآشنایی ترامپ با مسائل سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: گفتمان ترامپ ماهیت آمریکا را برای ملت ایران و دل بستگان به آن شفاف و واضح روشن کرد و نتیجه چنین اراجیفی اتحاد ملی است که در این باره همه سران سیاسی احزاب، صاحب نظران، اصحاب رسانه و مطبوعات به وحدت رسیده اند و چنین وحدتی به منزله سوزانده شدن ریشه آمریکا و ترامپ است.

حجت الاسلام سپهر در رابطه با استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج عربی عنوان داشت: این حرف ها نشان دهنده ناپختگی، احساسی بودن و دشمنی است.

وی سپاه پاسداران را منشأ محبت، رأفت و معنویت در جمهوری اسلامی دانست و گفت: گفتمان ترامپ بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، آوازه شدن نام خلیج فارس، ارزش و اقتدار سپاه پاسدارن و اتحاد ملت ایران افزود./9456/ت302/ب1

ارسال نظرات