۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۳۱۶۱۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

امام خمینی مروج بزرگ وحدت در جهان اسلام است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امام خمینی را ناشر بزرگ وحدت در جهان اسلام نامید و گفت: باید برای حفظ و تقویت وحدت در جهان اسلام تلاش کرد زیرا از بین رفتن وحدت در جهان اسلام ضربات جبران ناپذیری بر پیکر ملت های مسلمان وارد خواهد کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز در نشست برنامه ریزی هفته وحدت ابراز داشت: اعتقاد به قرآن کریم عامل وحدت مسلمانان بوده و همگی باید در مسیر تقویت وحدت جهان اسلام گام بردارند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: توجه به قرآن و سنت نبی مکرم اسلام (ص) زمینه وحدت و همدلی مسلمانان را فراهم کرده و باید برای حفظ و تقویت این وحدت در جهان اسلام تلاش کرد.

ماموستا محمدی یادآور شد: امام خمینی (ره) ناشر وحدت در جهان اسلام بود و اکنون رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده این مسیر است زیرا از بین رفتن وحدت در جهان اسلام ضربات جبران ناپذیری بر پیکر ملتهای مسلمان وارد خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: وحدت مسلمانان موجب خشم دشمنان می شود همانگونه که رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی سخیف خود نشان داد تنها هدف آنها نابودی کشورهای اسلامی و از بین بردن اسلام است.

حجت الاسلام جواد کرمی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار ابراز داشت: مردم و مسؤولان باید تقویت وحدت جهان اسلام را مورد توجه قرار دهند زیرا حفظ وحدت از مهمترین مسائل روز است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت از برگزاری بیست و نهمین همایش بزرگ وحدت در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این همایش با هدف تحکیم وحدت و با نام «پیامبر اعظم، رهبری، عزت و اقتدار اسلامی» برگزار خواهد شد.

وی مطرح کرد: سخنران این همایش، اساتید برجسته کشوری از جمله استاد رحیم پور ازغدی خواهد بود و همایش در تاریخ 12 آذرماه سال جاری با حضور بیش از 600 شخصیت برجسته اهل سنت و شیعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی در پایان از برگزاری همایش های متعدد در شهرستان های شیعه و اهل سنت نشین استان خبر داد و عنوان داشت: گردهمایی ها و همایش ها با هدف تقویت همدلی و وحدت میان برادران شیعه و اهل سنت برگزار می شود./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات