۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۱۵۹۹
آیت الله علما:

هفته وحدت عامل نزدیکی قلوب مسلمانان و خشم و ناامیدی دشمنان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه هفته وحدت سبب نزدیکی قلوب مسلمانان و ناامیدی دشمنان می شود، گفت: ثبت هفته وحدت یکی از اقدامات مؤثر و ابتکاری امام راحل در جهت خنثی سازی توطئه های تفرقه انگیز دشمنان و مستکبران است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست برنامه ریزی هفته وحدت که با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد ابراز داشت: ثبت هفته وحدت یکی از اقدامات مؤثر و ابتکاری امام راحل در جهت خنثی سازی توطئه های تفرقه انگیز دشمنان و مستکبران است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هفته وحدت سبب انس و نزدیکی قلوب مسلمانان جهان شده و توجه به مقوله وحدت سبب نا امیدی دشمنان جهان اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها نام هفته وحدت بر تفرقه افکنی دشمنان خط بطلان کشیده و برگزاری جلسات و همایش ها در جهت تقویت همدلی و اتحاد مسلمانان، خشم دشمنان را بر می انگیزد.

وی در ادامه افزود: وحدت جهان اسلام از مهمترین مسائل بوده و رهبر معظم انقلاب بر مسأله وحدت تأکید بسیاری دارند زیرا هزینه در راه تقویت وحدت نتایج خوب و مثبتی را نصیب جهان اسلام خواهد کرد.

آیت الله علما در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: دشمنی و کینه آمریکا از ایران و سپاه پاسداران بیانگر نقش مؤثر ایران در ایجاد اتحاد جوامع اسلامی است، ایران ام القرای جهان اسلام بوده و توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: سپاه پاسداران امروز امید همه مسلمانان منطقه از شیعه و اهل سنت است زیرا از قدرت و نفوذ بسیاری در برخورد با مستکبران و دشمنان جهان اسلام برخوردار است./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات