۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۵۹۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

سازمان بازرسی در اعتمادسازی مردم نقش مهمی دارد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: سازمان بازرسی در اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم نقش مهمی دارد و باید در راستای ایفای نقش خود تلاش داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنفی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار مدیر و کارکنان سازمان بازرسی استان ایلام ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: سازمان بازرسی یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در کشور است.

وی افزود: سازمان بازرسی در اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم نقش مهمی دارد و باید در راستای ایفای نقش خود تلاش داشته باشد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: باید بدون هیچگونه اغماض و ملاحظه ای سازمان بازرسی به پرونده هایی که مشکوک به فساد هستند، ورود کند تا دست افراد سودجو از برداشت و چپاول بیت المال کوتاه شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: بحمدالله استان ایلام از لحاظ فساد مالی و اداری جزء استان هایی است که این تخلفات به ندرت در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد، پیشگری است؛ از این رو باید با پیشگیری از وقوع فساد اداری و مالی در دستگاهای دولتی جلوگیری کرد و این مقوله با بازرسی و پیگیری مداوم قابل انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: خوشبختانه بین سازمان بازرسی و دستگاه های قضایی و استانداری در استان ایلام تعامل بسیار سازنده و مثبت وجود دارد که این سبب ارتقای سطح کیفی کارها و انجام امورات خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: سازمان بازرسی امین مردم در جامعه است و با ورود به موقع و برخورد لازم با افراد متخلف می تواند در اعتمادسازی گام موثری بردارد./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات