۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۵۸۱
از سوی گروه تبلیغی نوح صورت گرفت؛

تولید اپلیکیشن تعاملی در حوزه کتابخوانی

مسؤول گروه تبلیغی نوح از تولید اپلیکیشن تعاملی با موضوع کتابخوانی خبر داد و گفت: افراد می توانند از طریق این نرم افزار تجربیات خود در موضوع کتابخوانی را به اشتراک بگذارند.
کتابخوانی

حجت الاسلام حسن کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی نوح عنوان کرد: برنامه های گروه تبلیغی ما بیشتر بر روی فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متمرکز شده است.

وی افزود: پرداختن به موضوعات اخلاقی، تربیتی و فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و توئیتر از عمده فعالیت های ما محسوب می شود.

مسؤول گروه تبلیغی نوح تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما توجه به بحث کتاب و کتابخوانی و طراحی اپلیکیشنی تعاملی برای انتقال تجربیات مخاطبان در حوزه کتابخوانی است و افراد می توانند از طریق این نرم افزار تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی انتقال تجربیات کتابخوانی را مهم‌ترین راه در ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و خاطرنشان کرد: در واقع این نرم افزار، یک نرم افزار تعاملی شبکه ای محسوب می شود که با گفت‌و‌گویی که میان افراد صورت می گیرد ترویج عملی کتابخوانی انجام می شود.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: این نرم افزار با توجه به گرایش مردم به سمت استفاده از گوشی همراه، بر بستر اندروید طراحی شده است و تاکنون در زمینه هایی مانند تولید عکس نوشته، متن و مطالب جذاب پیرامون کتاب های مختلف فعالیت های خوبی داشته ایم.

مسؤول گروه تبلیغی نوح تأکید کرد: یک نرم افزار مخصوص  کودکان نیز از سوی گروه تبلیغی نوح و با همکاری گروه تبلیغی دبستانی ها در حال طراحی است که به موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب می پردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در فعالیت های خود تلاش می کنیم تا از نظرات طلاب و صاحب نظران عرصه های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم در حوزه های مختلف آثار مناسبی را تولید کنیم./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات