۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۳۱۵۶۹
از سوی مرکز زبان های مدرسه امام کاظم؛

دوره تربیت مبلغ بین المللی برگزار می شود

دوره زبان های عربی و انگلیسی و تربیت مبلغ بین المللی از سوی مرکز زبان های حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.
حوزه علمیه امام کاظم

حجت الاسلام محمد برجیسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که حوزه علمیه امام کاظم(ع) برای برگزاری کلاس های زبان عربی و انگلیسی از میان طلاب سطوح عالی و خارج دانش پژوه می پذیرد، گفت: طلاب سطح عالی و خارج حوزه علمیه می توانند برای نام نویسی در این کلاس ها تا 25 آبان ماه اقدام کنند.

مسؤول مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) ادامه داد: کلاس های زبان عربی و انگلیسی حوزه علمیه امام کاظم(ع) دوره آبان ماه هر روز از شنبه تا چهارشنه به مدت یک ساعت برگزار می شود و مدت دوره نیز یک سال و نیم است.

وی درباره مدارک لازم برای نام نویسی در کلاس های زبان عربی و انگلیسی حوزه علمیه امام کاظم(ع) گفت: یک قطعه عکس، برگه ارزیابی از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مبلغ 50 هزار تومان و تصویر شناسنامه، مدارک لازم برای نام نویسی در این کلاس ها است.

حجت الاسلام برجیسیان خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در کلاس های زبان عربی و انگلیسی می توانند از ساعت 13 تا 20 به مرکز زبان های خارجی حوزه علمیه امام کاظم(ع) واقع در میدان معلم، معلم شرقی، حوزه علمیه امام کاظم(ع)، ساختمان امام رضا(ع)، طبقه دوم اتاق 212مراجعه کنند.

گفتنی است طلاب علاقه مند به شرکت در کلاس های زبان عربی و انگلیسی حوزه علمیه امام کاظم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37108140 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات