۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۳۱۵۶۳
سازمان بسیج اساتید خوزستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛

سپاه مانع شکل گیری ساختار جدید منطقه طبق خواسته آمریکا است

سازمان بسیج اساتید خوزستان در بیانیه ای حفظ جبهه مقاومت در نبرد با داعش و عدم شکل گیری ساختار جدید منطقه ای براساس خواست آمریکای جهان خوار را اقدامات سپاه بیان کرد.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سازمان بسیج اساتید خوزستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت آمریکای جنایت کار بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

"من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود."

"من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم چشم من به شماست."

"امام خمینی (ره)"

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) همواره پاسدار ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و برخاسته از متن مردم می باشد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های بزرگ برای جدا کردن بخش هایی از سرزمین ایران عزیزمان و جنگ تحمیلی با سردمداری استکبار جهانی و عوامل منطقه ای شروع شد که با دفاع جانانه رزمندگان اسلام از جمله نیروهای سپاه پاسداران افتخارات ارزنده ای را در تاریخ به ثبت رساندند.

این نهاد فرهنگی نظامی در زمینه تقویت بنیه نظامی، امنیتی، عمرانی، کشاورزی و بکارگیری فناوری های نوین در طرح های کلان داخل و خارج کشور به صورت فعال و اثربخش نقش به سزایی را در پیشرفت و آبادانی کشور ایفا نموده، از دیگر اقدامات مهم این نهاد مردمی حفظ جبهه مقاومت در نبرد با داعش ساخته شده دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است، که نتیجه آن عدم شکل گیری ساختار جدید منطقه ای بر اساس خواست آمریکای جهان خوار می باشد.

پس اگر رئیس جمهور آمریکا, دشمن ملت ایران در اظهارات سخیف و نابخردانه خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تهدید ننماید جای بسی تعجب است. ضرباتی که آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیست و کودک کش اسراییل از این نهاد انقلابی خورده اند آنان را مستاصل نموده و با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در خارج و در داخل کشور با کمک عوامل خود به صورت آشکار و پنهان سعی در تضعیف این نهاد انقلابی داشته اند.

اساتید بسیجی دانشگاه های استان خوزستان ضمن محکوم نمودن این تهدیدات وقیحانه ترامپ ناقص العقل، حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان عظمت، قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد اعلام می دارد.

آمریکای جنایتکار بداند در صورت عملی ساختن تهدید خود مبنی بر درج نام این نهاد مردمی در لیست گروههای تروریست بی شک صفوف مردمی ایران اسلامی متحدتر و باانگیزه بیشتر یک صدا در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهد ایستاد.

 ان شاء الله این اتحاد و همدلی زمینه ظهور آقا و مولایمان را هر چه بهتر مهیا خواهد ساخت.

همچنین تشکل های دانشجویی شهرستان اهواز در بیانیه ای سخنان نابخردانه ترامپ را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:  

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَدَّ الَّذِینَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْكُم مَّیْلَةً وَاحِدَةً [نساء؛ 102]

ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺳﻠﺎﺡ ﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺑﺮﮒ ﺟﻨﮕﻰ ﺧﻮﺩ ﻏﻔﻠﺖ ﻭﺭﺯﻳﺪ،ﺗﺎ ﻳﻚ ﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺠﻮم آوردند.

اظهارات توهین آمیز، بی پایه و سخیف شب گذشته رییس جمهور آمریکا،  بار دیگر پنجه چدنی استکبار جهانی را از پس دستکش مخملین دولت سابقش نمایان کرد. بی اعتنایی به توافق هسته ای، چانه زنی مجدد بر سر توان دفاعی و تهدید به تحریم های بیشتر علیه ملت ایران نشان داد تنش ها همچون همیشه از سوی هیئت حاکمه آمریکا بوده و تمام اقدامات ضد استکباری جمهوری اسلامی دفاع از خود در مقابل هجمه هاست.

اکنون پس از گذشت 4 سال از مذاکرات هسته ای با آمریکا معنای سخن رهبر انقلاب در مورد خوشبین نبودن به مذاکره را بهتر درک میکنیم. ایالات متحده و متحدانش نه تنها از عقب نشینی های گسترده ایران در موضوع هسته ای راضی نبوده که اکنون ادامه مسیر را منوط به مذاکره در قبال مسائل امنیتی و موشکی می کنند. 

ملت ایران به خوبی می داند،  آنچه که کشور ما را در این منطقه پر از آشوب و جنگ ایمن نگه داشته،  توان قدرتمند بازدارنده نظامی خصوصا توانمندی موشکی و نبرد با دشمنان در خارج از مرز های ایران اسلامی است. موفقیت های سپاه پاسداران در جنگ با تروریست ها و دستیابی به فناوری پیشرفته موشکی متضمن حفظ امنیت کشور بوده و ملت ایران یکپارچه از آن حمایت میکند.

پاسخ سریع و صریح شب گذشته آقای روحانی به اظهارات ترامپ نمونه کوچکی از سیاست صحیح در قبال مستکبرین و ستمگران جهان است که باید زودتر اتفاق می افتاد اما تشکل های دانشجویی اهواز ، با تمام قوا از نطق کوبنده آقای روحانی حمایت و آمادگی خود را برای کمک به دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات مردم اعلام می دارد. رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا که حتی از بردن نام صحیح خلیج همیشه فارس ناتوان است بداند، تنها با روحانی طرف نیست که ملت غیور و شجاع ایران به پیروی از رهبر شجاع خود لحظه ای در حمایت از دولتشان تردید نکرده و نمی کند. بهتر است آقای ترامپ سراغ زور بازو فرزندان ایران زمین را از چشم گریان و تن لرزان ملوانان اسیر خود در خلیج فارس بگیرد./9456/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات