۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۵۴۹
امام جمعه موقت ورامين:

دشمن درصدد هجمه به آموزه هاي عاشورا است

رییس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با بيان اينكه دشمن برای انحراف جوانان با جنگ نرم وارد شده، نفوذ ناپذیری و ایستادگی در برابر توطئه دشمن را از درس های مهم مكتب عاشورا برشمرد و گفت: دشمن مي خواهند بانفوذ در همه عرصه ها به اهداف شوم خود برسد.
حجت الاسلام سيد محسن محمودي  ورامين

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا؛ حجت الاسلام محسن محمودي امام جمعه موقت ورامين شامگاه گذشته در جمع عزاداران روستای باغ‌خواص ورامين با بيان اينكه دشمن برای منحرف کردن نسل جوان ما با جنگ نرم وارد شده و در امور مختلف سرمایه گذاری کرده است، خطاب به جوانان حاضر در جمع گفت: بنگريد دنباله رو راه چه کسی هستيد، زیر پرچم چه کسی سینه می‌زنید!

وي ادامه داد: دشمن در صدد است تا با اعتیاد، فساد اخلاقي و گرفتن غیرت از جوانان ما، نسل كنوني را از نهضت عاشورا دور كند؛ خوش به سعادت كسي كه امروز زیر پرچم امام حسین(ع) سینه میزند كه بداند در آن دنیا هم قطعاً اباعبدالله(ع) به دادش خواهد رسید.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران توجه به انگیزه های نهضت عاشورا را برای ادامه راه نورانی اهل بيت بسیار مهم ارزيابي كرد و افزود: برخی انگیزه امام حسین(ع) را راه پذیرش بیعت با یزید و عده اي دیگر هدف را امر به معروف و نهی از منکر مي دانند، بعضي هم پاسخگویی حضرت به دعوت مردم کوفه را هدف اصلي آن حضرت ذكر مي كنند.

وي با بيان اينكه تمام انگيزه ها بیانگر اين است که مقصود آن حضرت عمل به تکلیف الهی بود، اضافه كرد: هر كس كه می‌خواهد حسینی زندگی کند باید تکلیف را بداند و در مسیر آن حرکت کند.

دلدادگی مردم به سیدالشهدا ناگسستني است

مدير حوزه علميه امام صادق(ع) ورامين با اشاره به مکتب عاشورا، نفوذ ناپذیری و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن در عرصه اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را از درس های مهم اين مكتب برشمرد و ابراز كرد: شیاطين مي خواهند بانفوذ در این عرصه ها به اهداف كثيف خود برسند و نسل جوان ما را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وي اظهار داشت: برگزاری هيئات مختلف عزاداری امام حسین(ع) در ایام محرم بار ديگر نشان داد پيوند عمیق مردم با محرم و دلدادگی مردم به سیدالشهدا(ع) ناگسستني است.

استاد حوزه علميه با يادآوري عمروعاص ها در طول تاريخ که با نیرنگ قصد انحراف جامعه را داشتند، خاطر نشان كرد: امروز هم نیز روباه صفتان با رسانه هاي خود نقش عمروعاص را بازي مي كنند و در صدد انحراف جوانان هستند.

وي در ادامه ضمن تسليت شهادت امام سجاد(ع)، بيان كرد: قافله سالار اهل بیت با دفاع جانانه و نطق كوبنده خود، مظلومیت هاي پدر بزرگوارشان و شهدای کربلا را اطلاع رسانی کرد، روشنگری آن حضرت باعث بيداري مردم به خواب رفته و برچيده شدن بساط بنی امیه شد.

حجت الاسلام محمودي در پايان با تأکید بر این که همه موظفیم با الگوگیری از سیره امام سجاد(ع) به روشنگری بپردازیم، تصريح كرد: ما وارث همه شهدا هستیم، آن ها به خاطر اسلام و انقلاب از بين ما رفتند و ما باید سجادگونه از آرمان هایشان پاسداری کنیم./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات