۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۳۱۵۴۷
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

انحطاط اخلاق در جامعه جهانی امروز نتیجه آزادی خواهی غیر الهی است

استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: انحطاط اخلاق در جامعه جهانی امروز نتیجه آزادی خواهی غیر الهی است، در کشور ما جوانان بسیار زیادی با همین تفکر از اسلام و تشیع جدا می شوند و روحشان در گناه فانی می شود و فرهنگ وارداتی غرب چنین فاجعه ای به بار خواهد آورد.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام بی آزار تهرانی در سخنرانی شب گذشته که در هیئت فرهنگی مذهبی رضوان برگزار شد، گفت: شیطان پایگاه حیا و غیرت را در انسان ها به ابتذال کشیده است.

وی در ابتدا با مروری بر مطالب شب گذشته افزود: غربال گری امام حسین(ع) در روز عاشورا برای جدا کردن نفوس خبیث از نفوس زکیه بود، افراد زیادی در روز عاشورا با درخواست های غریبانه امام حسین(ع) از سپاه خبیث عمر سعد جدا شدند و به سپاه امام حسین(ع) پیوستند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان این باید به شیعه اهل بیت(ع) بودن افتخار کنیم، اذعان کرد: هر کدام از اصحاب امام حسین(ع) با حضورشان در میدان نبرد رجز خوانی می کردند و این نشانه افتخار کردن ایشان به امام است، افتخار کردن یعنی حضور مستحکم در برابر دشمن با اعتقاد به حقیقت.

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: سپاه امام حسین(ع) تماما پرستش خداوند است و در اعضای سپاه عمر سعد تنها هوا پرستی جریان دارد، خوف از خداوند در میان عاشورائیان جریان دارد و در میان سپاه عمر سعد کسی از خداوند هراسی ندارد.

وی با بیان این که انسانی که در دنیا از خداوند خوف دارد در روز قیامت همنشین با اولیاء خداوند می شود، ابراز کرد: کسی که از خداوند هراس ندارد و در خلوت و جلوت گناه می کند از غیر خداوند هراس دارد، نباید از دشمنی که در همه زمینه ها به بن بست خورده است بترسیم و در این زمینه باید از ریاست محترم جمهور که مقتدرانه در برابر موضع گیری های احمقانه رئیس جمهور  آمریکا ایستادگی کردند، تشکر کنیم.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به وقایع جنگ اُحد تشریح کرد: عده ای بعد از این که جنگ احد با شکست ابتدایی روبرو شد نا امید شدند به همین سبب با نگرانی خدمت پیامبر(ص) رسیدند و ابراز نگرانی کردند، در این زمان بود که آیه ای نازل شد و خداوند فرمود از من بترسید و از غیر من نهراسید.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: افرادی که به خداوند اعتماد دارند همراهی خداوند را با خودشان احساس می کنند و با فرهنگ انتظار زندگی می کنند و هرگز در برابر غیر الله  سر تسلیم فرود نمی آورند، این معنای حقیقی جهاد کبیر است.

وی خاطرنشان کرد: انحطاط اخلاق در جامعه جهانی امروز نتیجه آزادی خواهی غیر الهی است،در کشور ما جوانان بسیار زیادی با همین تفکر از اسلام و تشیع جدا می شوند و روحشان در گناه فانی می شود، فرهنگ وارداتی غرب چنی فاجعه ای به بار می آورد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی ادامه داد: شیطان با سیاست گام به گام از راه های مختلفی همچون عادی سازی ارتباط با نامحرم از طرق گوناگونی همچون فضای مجازی، پایگاه حیا و غیرت را در انسان ها به ابتذال بکشاند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: انسان دائما در معرض سقوط است به همین سبب پیامبر(ص) همیشه از خداوند درخواست می کردند که لحظه ای به حال خودشان وا گذاشته نشوند./867/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات