۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۳۱۵۴۶
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه قهرمان مبارزه با تروریسم است/اظهارات ترامپ کاربرد عملی ندارد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی سپاه را قهرمان مبارزه با تروریست دانست و گفت: سپاه توانسته داعش که دست پرورده استکبار است را به سمت نابودی بکشاند و امروز داعش آخرین نفس های خود را می کشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکایی ها از ملت ایران عصبانی هستند و به این دلیل ترامپ با ادبیات بسیار زننده سخن می گوید.

وی با بیان اینکه آمریکا با شکست های منطقه ای در خاورمیانه و نابود شدن داعش عصبی شده است، گفت: نباید به سخنان ترامپ توجه کرد، ترامپ مانند تاجر شکست خورده است که می خواهد کاسبی کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام توطئه های دشمنان در منطقه نقش برآب شده است لذا از ادبیات تندی استفاده می کنند و قصد فضاسازی دارند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه سخنان ترامپ جای هیچ گونه نگرانی ندارد، تصریح کرد: مردم و مسؤولان نباید به عربده های دشمن و ترامپ توجه کنند.

وی سپاه را قهرمان مبارزه با تروریسم دانست و ادامه داد: سپاه توانسته داعش که دست پرورده استکبار است را به سمت نابودی بکشاند و امروز داعش آخرین نفس های خود را می کشد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه در قلب های مردم جا دارد و با این سخنان ترامپ نه تنها محبوبیت سپاه در ایران بلکه این محبوبیت در تمام جهان افزایش پیدا می کند و سپاه به عنوان قهرمان در جهان شناخته می شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اظهارات ترامپ کاربرد عملی ندارد، اظهار کرد: دلیل کینه توزی های مقامات آمریکایی تنها استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است آن ها می خواهند استقلال نداشته باشیم و از این رو اگر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد نمی توانیم به پیشرفتی برسیم.

وی افزود: نباید نسبت به آمریکایی ها خوش بین بود و اگر نظام شرایط مساعدی برای مذاکره داشت می توانند مذاکره انجام دهند اما در هرگز نباید لبخندهای دشمنان ما را ذوق زده کند و باید با هوشیاری و نگاه دقیق اقدام کرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقتصادمقاومتی در کشور اجرا شود و نگاه به درون داشته باشیم و منتظر باز شدن درهای اقتصادی از سوی استکبار نباشیم زیرا اگر دل به استکبار ببندیم به طور قطع شکست می خوریم./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات