۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۳۱۵۳۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد:

مصون سازی کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی نیازمند تبلیغ است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به تلاش دشمنان غربی در راستای رواج آسیب های اجتماعی و ضربه زدن به کانون خانواده گفت: مصون سازی کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی نیازمند تبلیغ است.
تبلیغ دین

زینب حیدریان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری طرح فلاح در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: طرح فلاح با همکاری حوزه علمیه خواهران نورآباد و کمیته امداد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری طرح فرهنگی تبلیغی فلاح بصیرت بخشی و روشنگری بین مددجویان به ویژه نسل جوان است، افزود: با انجام فعالیت های فرهنگی و آگاهی بخشی می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و تلاش دشمن در جهت به گمراهی کشاندن جوانان، رواج بی بند و باری، بدحجابی و بی حجابی عنوان داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغ به موقع و مؤثر در مقابله با هجمه های فرهنگی نقش آفرین است.

وی از دیگر اهداف تبلیغی خواهران مبلغ را تقویت و تحکیم باورهای دینی جوانان و مددجویان و مصون سازی کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

عزیزی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های آموزشی، تبلیغی و فرهنگی و بهره مندی از فرصت ها اقدامی مؤثر و به موقع برای جلوگیری از ورود آسیب ها به کانون خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: 80 نفر از مبلغان خواهر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد در اجرای طرح فلاح به خوبی ایفای نقش کرده و تا پایان ماه صفر این طرح با حضور پر رنگ خواهران طلبه ادامه دارد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد بیان داشت: آگاهی بخشی به مادران در تربیت دینی فرزند و هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی که در قالب فضای مجازی، ماهواره و شبکه های اجتماعی به کانون خانواده ها ورود پیدا کرده است، بسیار مهم و ضروری است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات