۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۳۱۵۲۶
امام جمعه دزفول خواستار شد؛

ضرورت فعالیت مستمر مدارس معارف و علوم دینی

نماینده ولی فقیه در دزفول گفت: آموزش و پرورش در انتخاب معلمان، مسؤولان مربوطه و نیز گزینش هرچه بهتر دانش آموزان مدارس معارف دقت ویژه داشته باشد.
امام جمعه دزفول قاضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول امروز شنبه 22 مهرماه با حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه دزفول با عرض تسلیت ایام سوگواری شهدای واقعه عاشورا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: شهرستان دزفول از نظر جمعیت دومین شهرستان استان خوزستان است و ظرفیت های فراوانی را دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در دزفول در ادامه بیان داشت: دزفول از گذشته و دیرباز در زمینه آموزشی رتبه های بسیار خوبی را کسب کرده بود که باید با کارشناسی و آسیب شناسی در راستای احیای آن رتبه های بالا، تلاش و کوشش کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه موضوع اصلی که باید آموزش وپرورش  بیشتر به آن اهمیت بدهد موضوع تربیت و آموزش است، تصریح کرد: کار آموزش و پرورش کاری علمی، آموزشی و نیز پرورشی است و نباید هیچوقت تحت تاثیر حواشی قرار بگیرد و یا اینکه مصالح دیگر به آن ترجیح داده شود.

وی در خصوص مدارس معارف شهرستان دزفول ابراز داشت: مدارس معارف بایستی با برگزاری جلسات مستمر، تعامل، هماهنگ شده و همچنین با وحدت رویه فعالیت خود را پیش ببرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول افزود: انتظار می رود که آموزش و پرورش در انتخاب معلمان، مسؤولان مربوطه و نیز گزینش هرچه بهتر دانش آموزان مدارس معارف دقت ویژه داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار، جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گزارشی از روند رو به رشد آموزشی در سال گذشته و رتبه های استانی و نیز کشوری دانش آموزان در سال گذشته به حجت الاسلام قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول ارائه کرد./9453/پ۲۰۴/ب۲

 

ارسال نظرات