۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۳۱۵۱۴
امام جمعه تبریز:

آمریکا می‌خواهد ایران را به میز مذاکره بکشاند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: یاوه ‌گویی‎های ترامپ نه تنها از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش نشدنی سپاه نکاسته است، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به این نهاد انقلابی بیشتر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه عاشورا اظهار داشت: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده‌ اند که هر چه فشار دشمن بر نظام بیشتر شده، به همان اندازه اتحاد و انسجام ملی خود را ارتقا بخشیده‌اند.

وی با اشاره اظهارات و اتهامات سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: سران آمریکا ما را از تحریم نترسانند چراکه ملت ایران از روز تسخیر لانه جاسوسی با تحریم‌های مختلف و ظالمانه غرب مواجه بوده و در سایه همین تحریم‌ها نیز بوده که به خودکفایی رسیده است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تحریم‌های آمریکا علیه ایران تبدیل به جنگ اقتصادی شده است، تصریح کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند؛ هیچ غلطی نمی توانید بکنید؛ مقام معظم رهبری فرمودند ما در برابر هر تهدیدی جوابی شکننده می ‌دهیم و سیلی محکمی بر صورت آنها خواهیم زد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که دوران بزن و دررو در جهان تمام شده است، گفت: رهبری فرمودند که اگر غلطی از سوی غرب سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد، دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا بداند که مذاکرات هسته‌ای تمام شده و برجام توافقی میان ایران و شش کشور بوده است.

وی با بیان این‌که آمریکا می ‌خواهند دوباره ایران را پای میز مذاکره بکشانند، افزود: این مسأله امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت؛ ما نباید در مذاکرات هسته ای دست دشمن را باز می‌ گذاشتیم، آنها می ‌خواستند از طریق مذاکره توانایی ‌های نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران را از بین ببرند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که اطلاع از انبارهای موشک، مکان و میزان قدرت و مقدار کیفی تسلیحات دفاعی مشور در همین راستا طراحی شده بود، افزود: سیاست خارجی دولت آمریکا در چند ماهه اخیر که ترامپ به روی کار آمده است، حکایت از آن دارد که می ‌خواهد ایران را وارد تونلی کند که صدام قبلا وارد آن شد.

وی با بیان این‌که امروز محبوبیت و اعتماد مردمی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس جمهوری آمریکا را به وحشت انداخته است، خاطرنشان کرد: یاوه ‌گویی‎های ترامپ نه تنها از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش نشدنی سپاه نکاسته است، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به این نهاد انقلابی بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید دوباره نسبت به این مسأله که سپاه و نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی جوابی دندان شکن خواهد داشت، گفت: جالب است که در کل دنیا تنها آل سعود بدبخت و رژیم غاصب صهیونیستی از راهبرد جدید آمریکا در تحریم سپاه استقبال کرده است.

همچنین سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با اشاره به این‌که سخنان سخیف ترامپ هیچ تأثیری در عزم و اراده سپاهیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان نخواهد داشت، اظهار داشت: دشمن به دنبال محدود کردن سپاه به دلیل اثر بخشی سپاه در جهان است، در حالی که کارنامه درخشان سپاه منجر به وحدت ملی شده است./935/پ202/ب1

ارسال نظرات