۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۳۱۵۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سلامت نیروهای مسلح باید مورد توجه جدی قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح، نیروهای مخلص و ارزشمند و منظم هستند، گفت: باید سلامت نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد و حفظ شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور و معاون قوه قضائیه اظهار داشت: نیروهای مسلح مسؤول امنیت و از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

وی گفت: مسأله پیشگیری در هر امری مهم و مفید است و قبل از اینکه جرمی صورت بگیرد باید ابتدا پیشگیری شود تا جرائم به وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بهداشت مقدم تر از درمان است، افزود: باید مقدماتی صورت بگیرد که بیماری ایجاد نشود و اگر پیشگیری ها به موقع باشد بیماری نیز ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بیماری روحی و روانی انسان همان جرم است، جرم در جامعه یک نوع بیماری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، نیروهای مخلص و ارزشمند و منظم هستند، ادامه داد: باید سلامت نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد و حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در صورتی که فردی در جامعه دچار لغزش شد باید سالم سازی صورت بگیرد تا وی به جایگاه اولیه خود برگردد و اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر با مجرمی مطابق با جرمش و طبق ضوابط برخورد شود شاید در ابتدا مجرم ناراحت شود اما رفتار عادلانه که با وی انجام شده جنبه سازندگی دارد و این رفتار می تواند ایمان وی را تقویت کند اما اگر به این باور برسد که عدالت حاکم نیست به خود آسیب می زند.

وی افزود: امیدواریم نیروهای مسلح که مسؤولیت اجرای عدالت را دارند بتوانند عدالت را به درستی در جامعه پیاده کنند و توقع جامعه نیز همین است و به همان درصدی که اجرای عدالت شود باور ایمانی مردم نیز افزایش پیدا می کند./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات